یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

روز پدر مبارک

1392/2/31 18:51
نویسنده : ویدا
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به علت این که یه چند روزی نیستم مجبور شدم پیشاپیش واسه روز پدر پست جدیدی بزارم

میخوام از اینجا به همسر مهربان و دوست داشتنی ام محمد عزیز روز مرد و روز پدر رو بهش تبریک بگم و ارزوی سلامتی  وسر بلندی رو از خدای بزرگ و ممنان برای او خواستارم

وهمچنین روز پدر رو به همه پدرهای خوب و زحمتکش تبریک میگم و اونهایی که پدرشون دستشون از دنیا کوتاهه ارزوی مغفرت از خدا واسشون ارزومندم همچنین پدر خودم خدا همشون رو ببخشه ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دنیا
1 خرداد 92 7:12
روز پدر بر همه مبارک
مامان حسن
5 خرداد 92 8:20
محمد عزیز بابای یاسین جان ایشالله همیشه سایه ات بالا سر یاسین جان برقرار بمونه مامان یاسین دوست خوب من،زنی ایده آل هستی با روحیه ی مهربون و واقعی زنانه...ایشالله همیشه درکنار همسرو پسرت شاد بمونی دوست من..دوسدت دارم
ایلار
11 خرداد 92 7:43
روز پدر به همسرتون تبریک میگم