یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

اول مهر یاسین

1394/7/2 15:04
نویسنده : ویدا
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه دوستای گلم سلام به تنها عشق زندگیم گل پسرم یاسین

سلام به دوستای مجازی ایشالا که حال همه بچه هاتون خوب باشه

ما هم از دعاهای خیر شما خوبیم هم من هم پسرم 

از زمانی که گوشیهای هوشمند وارد بازار شده حضور منم در وبلاگ نویسی و سرزدن به وبلاگای دوستانم کمتر شده اما باور کنید نه واتس اپ نه تلگرام جای وب گردی رو تو نت نمیگیره

هر جایی باشم دلم پیش اون دوستای وبلاگیمه که اوایل که شروع کردم حضور دوستای گلم منو تشویق کرد که تا الان وبلاگم رو اپ کنم همتون رو یه دنیا دوس دارم هم خودتونو هم بچه های گلتون

یاسین منم بزرگ شده همونجور که وبلاگ نشون میده چهار سال و نیمشه واسه خودش مردی شده 

خدا روشکر از پوشک گرفتمش با هر بدبختی بود الان هم فقط استرس دارم که خدای ناکرده خونه کسی میرم حواسم نباشه جایی رو نجس کنه والا دیگه هر چه پوشک داشتم ریختم دور باهاشون واقعا خدافظی کردم اخه یاسینم بزرگ شده

امسال به لطف خدا یاسین رو مقطع چهار تاشش سال ثبت نام کردم شنبه رو باید ببرمش نمیدونم عکس العملش چیه اخه یاسین صبحها تا ساعت 9 خوابه بعدظهرها هم از ساعت دو میخوابه تا پنج حالا طفلکی چه جوری ببرمش نمیدونم دلم واسه پسرم میسوزه

اما میبرم تا پیشرفت کنه شما هم دعا کنید که یاسین پیشرفتش نشون بده

واسه یاسینم:یاسین نفسم ورودت به دنیای مدرسه درس و کتاب مبارک هزاران بار گفتم الان هم میگم توقع دکتر و مهندس شدن ازتو ندارم اما همین که نشون بدی میتونی همین واسم کافیه واست دعا میکنم با چشمی اشکبار دلی پر از حسرت

یاسینم گفتارش اصلا خوب نیست نمیدونم چه کار کنم ایشالا مدرسه رفتنش کمکی کنه تو پیشرفت گفتارش 

دراخر ممنونم از کسایی که یاد من و یاسین هستن حضور کمرنگمون رو به بزرگواری خودتون ببخشید دست همتون رو از دور میبوسم  

ایشالا همه بچه ها تو زندگیشون درساشون موفق باشن همچنین یاسین 

عکسای مدرسشو میگیرم و میزارم

پسندها (1)

نظرات (13)

آجی
2 مهر 94 17:54
خدا این فرشته الهی رو براتون حفظ کنه انشاالله همیشه زیر سایه پدر و مادر باشه
آجی
2 مهر 94 17:54
بابای ملیسا
3 مهر 94 0:53
با سلام . وقت بخیر. از شما دعوت میشه تا دلنوشته های یک پدر برای دخترش رو ملاحظه بفرمائید . کلی عکس ملیسا خانم تو این پست گذاشته شده . ممنون میشم اگر با تشریف فرمائیتون کلبه کوچیک و مجازی ملیسا جان رو منور و با گذاشتن یک خط خاطره ، روزهای قشنگ آینده رو با رنگهای شاد و خوشرنگ مزین بفرمائید . منتظر حضور شما هستیم. با تشکر بابای ملیسا.
مامانی آرتینا جان***
11 مهر 94 2:24
سلام مادر مهربان هزار ماشالله به یاسین جون ناز و دوست داشتنی ان شالله همیشه و در همه حال شاهد پیشرفتهای روز افزون گل پسرتون باشید آرزویم برای یاسین جون نازم سلامت و سعادتمندی با دلی شاد و لبی پر از خنده.
مامان محمدطاها
18 مهر 94 10:22
سلام محمدطاهاى من هم الان ٤سال و ٤ روزشه،ى فرشته كوچولوى معصوم. جالبه منم استخاره كردم و سوره طه اومد اسمش رو طاها گذاشتيم! خواستم ازتون خواهش كنم اطلاعات بيشترى از نحوه پيشرفت ياسين كوچولو رو بدين باتشكر
مامان محمدحسین
24 مهر 94 19:34
سلام عزیزم منتظر پیشرفت سریع آقا یاسین و گزارشای شما هستیم عادت میکنه خاله همه بچه ها میخوان بخوابن ، اما وقتی رفتن کلاس دیگه عادی میشه بووووووس برای یاسین گلم
رضوانه
12 آبان 94 18:36
سلام مامان یاسین. من کاردرمانم. نگران گفتار پسرتون نباشین. اکثر مراکز گفتاردرمان دارن و حتما تو این مدت در جمع کلاس با دوستاش گفتارش پیشرفت خواهد داشت. خدا فرشته تونو براتون حفظ کنه.
مامان نرگس
28 آبان 94 10:44
سلااااااااااام واقعا ببخشید که دیگه بهتون سر نمی زنم منم درگیر کارهای مهد نرگس هستم و از طرفی تلگرام و این چیزها اجازه نمیده دیگه به سراغ وبلاگ بیام خیلی خوشحالم که یاسین رو بالاخره از پوشک گرفتید منم با هزار بدبختی بالاخره نرگس رو از پوشک گرفتم و دقیقا مثل شما وقتی می ریم مهمونی استرس دارم تبریک میگم مدرسه رفتن یاسین گل رو و امیدوارم همیشه موفق باشه فعلا
شیوا
4 آذر 94 15:48
سلام ممنون به خاطر کامنتتون راستش ناراحت شدم اما خب این روزا دیدم به زندگی عوض شده درکتون میکنم میتونم خودم و جای شما بذارم ..یه زن در انتطار ..بعد پروسه سخت ای وی اف باردارمیشه و ... اما میدونین بعد همع اتفاقای تلخی که برام افتاد احساس میکنم پخته تر شدم و میتونم هر چند به سختی تحمل کنم. مطمئنا شما و یاسین هم قدرت کنار اومدن با مشکلاتتون و خواهید داشت و اینم ثابت کردید. دعا میکنم یاسین پیشرفت کنه و کمترین اثر از بیماریش بمونه. با تلاش مادری چون شما هیچی غیر ممکن نیست.
مامان محمدحسین
30 آذر 94 21:07
سلام ، ممنون میشم اگه کانال یا گروهی هست برای سندروم داون منم رو اد کنین ، شمارمو تو خصوصی براتون میذارم ، ممنون
مامان محمدحسین
16 دی 94 19:32
سلام عزیزم، ممنون از محبتت ، مامان شمیم جان ادم کردند ، تشکر فراوان
مامان نازنین زهرا
9 خرداد 95 1:29
سلام ویدای عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که بعد مدتها تونستم به وبلاگ سر بزنم تولد یاسین جون رو تبریک میگم هر چند با تاخیردلم هم برا خودت و یاسین جون خیلی خیل تنگ شده خوشحالم که از پوشک گرفتیش ورود یاسین جون به دنیای علم و آگاهی هم مبارکه بانومنتظر شنیدن و خوندن پیشرفتهای بیشتر یاسین جون هستم
مامان ماهان
16 تیر 95 16:45
وای خدارو شکر‌عزیزم ک مدرسه میره یاسینم عزیزم بخدا گریه ام گرفت چرا که مهندس نشه صد در صد میشه توکل کن بهم سر برن عزیرم