یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

سوال بی جواب

1392/1/28 12:12
نویسنده : ویدا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقت بود که نیومدم پست جدیدی بزارم اما باز هم اومدم دیروز عصر از صبح که خونه مامانم بودم عصر با خاله ندا یاسین رو به پارک بردم وای نمیدونید یاسین چقدر پارک رو دوست داشت از ذوق زیادی خنده هاش به جیغ تبدیل میشد من که فقط اشک میریختم اونم خاله ندا سوار سرسرش میکرد گریه میکردم اخه مثل بچه های عادی خودش بالا نمیرفت گریه میکردم  حرکاتش مثل دو ساله ها نیست گریه  میکردم مثل بچه های 2 ساله حرف نمیزد اخه واسه چی؟ این سوالیه که بعد از دوسال نتونستم جواب پیدا کنم اما باز هم میگم خدا جون شکرت هیچ کارت بی حکمت نیست جمعه اسباب کشی میکنم شاید قدم خونه جدید واسه یاسین پر خیر و برکت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فهیمه
28 فروردین 92 8:14
چی بگم امان از این دنیا خدا کمکت کنه
بهاره
28 فروردین 92 12:07
دوست دارممممممممممممممممممم پسر گلمممممممممممممممم [قلب
زندایی کیان
1 اردیبهشت 92 21:45
شاه پسر تولدت مبارک زود بزرگ شو و به مامانت نشون بده که چه مرد بزرگی هستی
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 10:14
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
مهناز
3 اردیبهشت 92 6:12
سلام عزيزم هيچكار خدا بي حكمت نيست فقط بايد كمي صبر داشته بلشي [گل


سلام این که توش شکی نیست
فاطی
3 اردیبهشت 92 18:40
سلام.خوبین؟
تولد یاسین جونتون مبارک.
کی بیاییم بزنیمو برقصیم؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشالله خونه جدیدتون خوش یمن میشه براتون.
ایشالله همه این گریه هات بزودی تبدیل بشه به اشک شوق.اشک شوق پیشرفتهای باور نکردنی یاسین


مرسی عزیزم ، انشالله
ایه
7 اردیبهشت 92 23:01
سلام عزیزم تولد یاسین جون مبببببببببببارک
به منم سربزن


مرسی چشم حتما میام
نسترن
7 خرداد 92 8:56
مرد مامان مرد خاله زود زود بزرگ شو