یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تاخیر تولد یاسین

1392/1/28 12:14
نویسنده : ویدا
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم مامان قربونت بره میدونی چیه این روزها واقعا شیطون شدی جوری که واقعا از دستت کلافه میشم اما باز هم شیطنتت رو دوست دارم این روزها داریم کم کم وسایلمان رو جمع میکنیم که از این خونه بریم اخه چند ماه پیش خونمون رو فروختیم من از این خونه راضی بودم اخه از روزی که ازدواج کردم وارد اینجا شدم وبعدش تو اومدی تو شکمم و باز اینجا بزرگ شدی و دقیقا سر دو سالگی تو میخوایم بریم و متاسفانه تولدت روسر وقت خودش نمی گیرم و وقتی اسباب کشی تمام شد تو خونه نو و بابت این مسئله منو ببخش مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ملیکا کوچولو
25 فروردین 92 21:28
سلام به یاسین عزیزم و مادر گرامی. گل پسری،قندعسلی،پیشاپیش تولدت مبارک.انشاالله 100 سالگیتو جشن بگیری نازنین.دلت شادولبت خندون الهی.ملیکا میگه:به داداشی تبریک بگو تولدشو.


مرسی ممنونم ملیکا جون
الماه
26 فروردین 92 0:11
هرجابرین امیدوارم خوش باشید وانشالله ماهاکه دوریم روز تولدش بیایم همینجا براش جشن بگیریم
مامان ملیکا کوچولو
26 فروردین 92 12:46
سلام.ممنون از حضور پرمهرتون. رمزهارو براتون خصوصی میذارم.
فهیمه
26 فروردین 92 17:46
]مامان یاسین اگه میشه خودتون رو نشون ما بدین تا جهره صبور شما رو ببینم[قلب
مامان راضیه
26 فروردین 92 21:14
سلام سلام صدتاسلام به ویدای عزیزم و یاسین گلم خدا قوت مامانی ایشالا به سلامتی میری خونه جدید ایشالا اونجا رو دوست داشته باشی یاسین خاله قربونت برم تولدت مبارک عزیزم منتظر عکسای تولدت هستیم مامانی فهیمه جون راست میگه اگه عکس خودتم بذاری برامون خوشحال می شیم ببینمیت عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 1:52
یاسین خاله،داشتم میرفتم بخوابم.گفتم یه سر به گل پسری بزنم و بعد برم.نازنینم خوابهای خوشگل ببینی.
مامان حسن
27 فروردین 92 8:04
عزیزم تولد یاسین هنوز یه هفته مونده..اما از الان یه تبریک حسابی میگم بعدن هم میام..تولدت مبارک یاسین فرشته ی پاکو بی مانند عزیزم ایشالله خونه ی جدید برات خیلی بهترو خوش یمن تر خواهد بود..با شادی برو به استقبال روزهای خوب در خونه ی جدید ..دلواپسو نگران هیچی هم نباش دوستت داریم یاسین جان
مامان حسن
27 فروردین 92 8:05
ببخش نمیدونم کامنتمو تیک خصوصی زدم یا عمومی..هردو کامنت قبلیم عمومی بود
مامانی محمد طاها
28 فروردین 92 10:11
عزیزم تولدت مبارک تولد تولد اسباب کشی واقعا زمان بره من که هنوز کارام تموم نشده
سونیا
28 فروردین 92 12:05
سلام پسرم من تازه با وبلاگ شما اومدم واقعا با احساس هستین مامان یاسین من عاشقانه دوست دارم و دست مامانت رو میبوسم
خاله سوسکه
10 اردیبهشت 92 8:18
گاهی دلت از زنانگی می گیرد میخواهی کودک باشی ،دختر بچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد وآسوده اشک میریزد زن که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی .... صبورترین موجود خدا روزت مبارک


ممنونم همچنین