یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

فرشته در غالب انسان

1391/12/17 14:45
نویسنده : ویدا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخوام از یه شخصی صحبت کنم کسی که واقعا دوستش دارم یاسین مامان تو اگه خدا بهت خواهر و برادر تنی نداده به جاش یه نفر و داده که خیلی دلم و قرص میکنه البته واسه اینده  خودت  از حدیث خواهر زاده خوب و مهربون و دوست داشتنی ام حرف میزنم یاسین مامانی حدیث واقعا دوست داره این خیلی منو دلگرم میکنه اما حدیث شکل کیه اخه چون بزرگ شده نمیتونم عکسشو بزارم اما زبونی میگم با یک فرشته هیچ فرقی نداره البته اینم بگم تنها نوه مامانم هست که دختره و اگه هر کس اکادمی گوگوش و رو دیده دلسا کپی بر گردون حدیث ما میشه شاید به جرات بگم کمتر کسی دیدم با این همه وجه شباهت و از اینجا از طرف یاسین خدا رو قسم میدم که حدیث خانم در زندگی ایندش خوشبخت بشه و خودش صاحب بچه های خوب وسالم بشه حدیث ناگفته نماند مهربونیش از خواهر خودم و بابا و داداش  مهربونش به ارث برده و از خدا میخوام هیچ وقت خدا بهت غم نده و همیشه لبت خندون باشه

این گل زیبا تقدیمی به حدیث خانم انشاالله که روزی بتونیم محبتهاتو جبران کنیم

گل رز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ملیکا کوچولو
17 اسفند 91 13:58
مامان یاسین عزیزم، من سعی میکنم هر روز به شما ویاسین جانم سر بزنم. برام بیشتر از یاسین بنویس. از کارای قشنگش عکس بزار.یاسین جان اگه تهران بودی با هم قرار میذاشتیم میرفتیم پارک. شما 2 تا کلی با هم بازی میکردید. ما 2 تا مامانی هم کلی با هم حرف می زدیم.
مامان حسن
18 اسفند 91 14:55
ایشالله همیشه سلامت باشن
ساجده
19 اسفند 91 8:52
من هم با این تفاسیر حدیث جان رو دوست دارم
ساجده
19 اسفند 91 8:53
خصوصی دارم
مامان راضیه
19 اسفند 91 23:58
دستشون درد نکنه ما هم براشون بهترین ها رو آرزو می کنیم
حديث
21 اسفند 91 20:36
خاله جون مرسي از لطفي كه به داريد وهم از اونايي تشكر ميكنم كه ارزو ي خوشبختي منو كرده بودند خيييييييييتي دوست تون دارم بدرود
نیلوفر
21 اسفند 91 20:40
ممنونیم از حدیث خانم که این قدر با محبتهاز طرف من تقدیم به حدیث و یاسین