یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

بوی بهار

1391/12/13 19:37
نویسنده : ویدا
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عکس های 
جالب و جدید ماهی قرمز عید

 

 با آمدن نوروز خانه‌هایمان را از غبار و آلودگی پاک می‌کنیم و عطر بهار را در وجودمان با کمک‌های هر چند ناچیز خود می‌افشانیم. و قبل از آمدن بهار، خود بهاری می‌شویم. و می‌توان با کمک به هم نوع نقش پرشور و پرثمری را ایفا کرد.

چه زیبا است قبل از آمدن بهار، بهاری شدن...

 

سلام وای که امروز خیلی بوی بهار میاد امروز منو یاسین رفتیم که کلنیکشو عوض کنم اما دلم راضی نشد به علت این که از صبح میرفت تا ساعت 2 واسه همین دلم رضا نشد توی راه

گندم واسه سبز کردن خریدم در ضمن 2 ماهی گلی خوشکل هم واسه اقا یاسین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسن
13 اسفند 91 23:29
دلت همیشه بهاری باشه دوست من..
مامانی محمد طاها
14 اسفند 91 8:28
سلام مامانی یاسین جون چطوره ؟ فکر کنم با اومدن بهار حسابی ذوق میکنه چون همه چی بوی تازگی میده
ترنم
14 اسفند 91 12:57
مامانی مهربون ایشالله بهار براتون سرشار از امید و سر زندگی باشه
فهیمه
16 اسفند 91 12:33
سلام مامانی یاسینی خوب هستین دستت درد نکنه واسه یاسین ماهی خریدین پیشاپیش بهارتون مبارک
عاطفه
16 اسفند 91 18:52
سلام مامان مهربون . ایشالله توی این روزهای قشنگ قبل از بهار خداوند دل شما و یاسینو مملو از عشق و محبت بکنه . تمام روزهاتون بهاری