یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

همه ارامش من

1392/3/21 17:11
نویسنده : ویدا
665 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه ها، دقیقه ها، روزها و هفته ها مثل بر هم زدن چشمی  گذشتند

 وپسر نازنین ما ، یاسین شیرینمان و میعادگاه عشقمان

تقریبا دو سال و دو ماهه شد

عزیز دلم.... توی این دو سالی که گذشت

با تمام گریه ها و بیقراری هات بیقرارشدم و اشک ریختم

و با تمام  لبخندهات، از ته دل و با تمام وجود شاد شدم و خندیدم

و به خاطر آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری ها کشیدم

"ماما" گفتن تو برایم قشنگ ترین نغمه ایست که تا کنون شنیده ام

وقتی دستانت را باز می کنی و آغوش مرا طلب می کنی

بیش از پیش نیاز خودم را به تو احساس می کنم

و برای در آغوش کشیدنت بالی برای پرواز از خدا طلب می کنم

وقتی با آن پاهای کوچک و لرزانت تلاش می کنی تا ایستادن را تجربه کنی

 امید به زندگی را بیش از پیش در من زنده می کنی

عشق به تو چیزی نیست که در کلمات بگنجد، یا قابل تصویر کشیدن باشد

ولی با هر نگاهی که به تو می کنم فقط و فقط هزاران بار می گویم

خدای مهربونم شکرت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زندایی کیان
21 خرداد 92 22:04
من هنوز نی نی ندارمولی فکر میکنم قشنگترین احساس همین چیزی بود که شما گفتید. (خدا جون از این حسا به منم بده)
مامان راضیه
22 خرداد 92 0:17
ویدا جون مثل همیشه انقدر زیبا نوشتی که اشک توی چشمام حلقه زد امیدوارم در کنارهم شاد باشید و خوشبخت
مامان نوید
22 خرداد 92 7:40
انشالله که با هم همیشه شاد باشید
نگین
22 خرداد 92 7:53
خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا بود
مامان ارمیا
22 خرداد 92 11:22
وای چه متن قشنگی......... ایشالله همیشه زنده باشی و سایت رو سر گل پسر ناز و دوست داشتنیت باشه ....
خاله سوسکه
22 خرداد 92 11:31
مامان مانی عزیز سلام پسر ما چطوره ؟ عشقت به مانی وتحملت مثل مامانای دیگه واقعا ستودنیه
ترنم
22 خرداد 92 18:33
عزیز دلم متنت مثل همیشه عالی و زیبا بود ایشالله همیشه دلت خوش باشه مهربونم
مرضیه
25 خرداد 92 15:18
سلام خانم من واقعا احساس شما رو دوست دارم و واسمون از این احساسات بیشتر بگین
حمیدی
25 خرداد 92 15:21
با وجود مادری شما مادرای بچه های عادی خیلی پوچ میرسن نسبت به شما
حمیدی
25 خرداد 92 15:21
یاسین رو ببوسید
ارزو
26 خرداد 92 9:38
ویدا جان خدا صبری عجیب بهت داده که خیلی ها ارزوشو دارن شما رو تحسین میکنم
مامان رومینا
26 خرداد 92 9:42
ساغر
26 خرداد 92 18:39
سلام خوبید؟ خوش میگذره؟ راستی ممنون که اومدید وبم و نظر گذاشتین شـــــــــما هم شیرازی هستید؟ اگه اره ما ارم هستیم
مامان ارمیا
27 خرداد 92 11:17
کجایی مامان یاسین جون ؟؟؟؟ چرا اینقد کم پیدایی؟؟؟؟ فسقلی گلت خوبه ؟؟؟؟
نهال
28 خرداد 92 8:29
ممنونم از این حس ارامشت
♥متین من♥
28 خرداد 92 16:35
سلام عزیزم ممنونم از حضور قشنگت در وب متین منم از آشنایی با شما خیلی خوشبختم بله منم از شیراز هستم و چه خوبه که با شما اشنا شدم چه فزشته زیبا ومهربونی داری و آفرین به شما که اینقدر با احساس هستین و به این پشتکاری که دارین واقعا بهتون یک خسته نباشید گرم وصمیمی میگم می بوسمتنون لینک تون هم کردم
سمانه
29 خرداد 92 8:19
واسه یاسین و مامان یاسین بهترین ها رو میخوام
سمیه
29 خرداد 92 23:01
واسه یاسین
مامی ایلیا
1 تیر 92 15:01
واقعا زیبا بود خدایا شکرت