یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

قدر دانی از همسرم

1392/3/19 10:26
نویسنده : ویدا
654 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستان خوبم ضمن عرض تشکر از همسر خوب و مهربونم محمد واقعا غافلگیر شدم اخه چند روز  خونه مادرم بودم و به وبلاگم دسترس نداشتم روز جمعه که اومدم خونه به وبلاگ یاسین سر بزنم پست جدید محمد رو هم دیدم و واقعا خوشحال شدم و از اینجا بهش میگم به اندازه همه مهربونیهای دنیا دوست دارم

و جواب یکی از دوستای خوبم مامان ایمان دوست مهربونم یه چند روزی وبلاگ شما واسه من باز نمیشه  فکر کنم واسه این که قالبتون رو عوض کردید و از همین جا ایمان کوچولو رو میبوسم و اگه میبینید به وبلاگتون نمیام بر بی  مهری من نزارید

یکی از دوستای بسیار بسیار خوبم اسمشون رو بلد نیستم و وبلاگتون هم ادرسش ندارم زن داییی عزیز کیان کوچولو که به وبلاگ یاسین میان زن دایی خوب من ندیده شما رو دوست دارم  و ممنونم از شما که به ما سر میزنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زندایی کیان
18 خرداد 92 22:38
سلام مامانی اسم من ندا ست خیلی ممنون منم خیلی مادر مهربونی مثل شما و یاسین رو دوست دارم من وبلاگ ندارم و از طریق وبلاگ کیان با شما آشنا شدم.
زهرا
19 خرداد 92 14:52
سایه
19 خرداد 92 20:30
ممنونم بابای یاسین و همسر مامان یاسین با احساس
نیایش
19 خرداد 92 20:41
][
سمیه
20 خرداد 92 12:32
خوشبختی چیست ؟ خوشبختی ، مجموعه بدبختی هایست که بر سر شما نیامده باشد . . .
ترنم
21 خرداد 92 11:51
وای عزیزم چه منت زیبایی رو بابای یاسین گذاشته بودن واقعا زیبا بود چه بابایی و همسر با احساسی آرزو میکنم جمع سه نفرتون همیشه سرشار از عشق و محبت و سلامتی و سر زندگی باشه
آبجی عارفه
21 خرداد 92 13:43
سلام....با این روحیه عالیتون آهنگ وبتون خیلی غمگینه من و مادرم اشکمون در اومد پیروز باشید
ترنم
21 خرداد 92 17:11
خصوصی داری عزیزم
مامان نوید
22 خرداد 92 7:42
این گل ها تقدیم به همسرتون
♥متین من♥
28 خرداد 92 16:39
شماهم منو با اسم متین من لینک کن ممنونم