یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

نفس مامان

1392/1/18 15:37
نویسنده : ویدا
580 بازدید
اشتراک گذاری

  عزيزم!
باورم نميشه تو تو وجود من شكل گرفتي؟
گاهي اوقات كه نگاهت ميكنم از قدرت خدا به شگفت ميام.
چه جوري اين لب ها و چشم ها و بيني و تمام اندامت تو وجود من شكل گرفته؟؟

گاهي اوقات كه خيلي به تو نگاه ميكنم اشكم در مياد ...

فتبارك الله احسن الخالقين

خدايا!
به نظر من اين واقعا اين يه معجزه است.
من توی وجودم یک معجزه پرورش دادم.
واقعا فكرشو كه ميكنم پرورش انسان توي وجود يك مادر معجزه است.

خدايا هزار مرتبه شكر كه من تونستم مادر شم.
خدايا بازم دعا ميكنم به تمام كساييكه بچه ندارن فرزند سالم و صالحي عطا كني.

ميگن وقتي كه يك نوزاد متولد ميشه معنيش اينكه خدا هنوز از انسان نااميد نشده ...
مرد كوچولوي من دعا كن طوري تربيتت كنم كه بهت ياد بدم فقط رضايت خدا برات مهم باشه نه چيز ديگه ...

اولین عکس از یاسین در روز تولد در بیمارستان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسن
15 فروردین 92 14:37
تمام احساستو دوس دارم مامان یاسین..تمام نوشته هاتو دوس داشتم.. میدونم تو خلوتت به خیلی از هیجانهای شیرینی که خدا به ما مامانا از سر لطفش داده میشینی و فک میکنی واینجوری درموردش پست قشنگ میزاری..خیلی خوشم اومد..همین
مامان حسن
15 فروردین 92 14:38
دوستت دارم:خودتو مامان یاسین خودتو خیلی دوستت دارم
سام ومامان کیوانه
15 فروردین 92 15:32
سلام عزیزم . ممنون از اینکه به ما سر زدین وتولد سام کوچولو رو تبریک گفتید . ما هم در سال جدید دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانید برایتان آرزومندیم . خوشحال میشیم اگه افتخار تبادل لینکو بهمون بدید. یاسین کوچولو رو ببوسید .
مامان راضیه
22 فروردین 92 13:32
مثل همیشه فوق العاده زیبا و پر از احساس یاسین جون و ببوس