یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

خدایا...

1391/12/10 13:07
نویسنده : ویدا
425 بازدید
اشتراک گذاری

                                     

خــــدایـــا . . .

 

گفتم:خـــســـتـــه ام
گفتے:لا تقنطوا من رَحمة الله. . .(از رحمت خدا نا امید نشوید " زمر/۵۳ ")

 

گفتم:ڪـسے نمیدونه تــو دلــم چے میگذره
گفتے:ان الله بین المَرء و قَلبِه. . .(خدا حائل است میان انسان و قلبش" انفال/۲۶ ")

 

گفتم:ڪـسـے را نـــدارم
گفتے:نحن اقرب الیه من حبل الورید. . .(ما از رگ گردن به تو نزدیڪتریم" ق/۱۶")

 

گفتم:ولــے انـگـار اصـلا مـنـو فـرامـوش ڪــردے!
گفتے:فاذڪـرونے ، إذڪـرڪـم. . .(منو یاد کنید تا به یاد شما باشم" بقره/۱۵۲ ")

 

                                                                  خدایــــــا شکـــــرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جسن
11 اسفند 91 15:31
عزیز دلم تو مامانی هستی که بینهایت آرومی این خیلی خوبه از سختیها هم نمینویسی این هم برای خودت خوبه هم برای خواننده های وبلاگت که براشون امید به زندگی میدی واقعا از صمیم دلم برات روزهای خوب آرزو میکنم وبخاطر قلب نازنینت بهت تبریک میگم روزهای یاسین و تو و همسرت همیشه شاد
فهیمه
19 اسفند 91 8:59
خدایا به این مامان با احساس کمک کن سپاس گذارم