یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

مراسم سمنو پختن

1391/12/4 14:56
نویسنده : ویدا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سвлюбленные анимашкиلام مامانی این قدر امروز دلم گرفته که فقط خدا میدونه و بس .دیشب خونه دایی بهنام سمنو  پختن من و تو رفتیم اما بابایی چون سرما خورده بود نیومد خوب بود همه بودند شلوغ بود اما بر عکس همه روزها تو اصلا حوصله نداشتی من هم واسه تو اعصابم بهم ریخته بود سمنو نظر حضرت فاطمه زهرا هست همو ن جا واسه همه دعا کردم  اول سلامتی امام زمان بعد سلامتی همه مردم سوم هر کسی هر نیتی داره خدا نظری بهش کنه در اخر با چشمی پر از اشک خواستم تو رو واسم نگه داره وتا نفس میکشم تو رو در کنارم داشته باشم влюбленные анимашкиاخه من بی تو هیچم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسن
4 اسفند 91 23:53
نازی ناخوداگاه اشکی شد چشام وختی نوشتین با چشمانی پر از اشک از خدا خواستین یاسین رو براتون نگر داره... راستی یه حرف خوب و لبخندی من عاشق سمنو هستم یعنی تو شرکت مرتضی همکاراشم میدونن من سمنو دوس دارمو این روزها هرکی سمنو بپزه برام میده میران قبل از ازدواجم یه بار تو خونمون داشتیم آرزوهامونو با خواهرام میگفتیم من گفتم:من دوس دارم یه قابلمه پر از سمنو باشه بشینم پاشوو تا آخرش بخورم حتی از مامانم خواستم اگه مردم سر برم سمنو بیارن خدااااااااااااااا من سمنو میخوااااممممممممممممم ایشالله دعاهات قبول میشه مامان یاسین
مامانی محمد طاها
8 اسفند 91 10:44
سلام قبول باشه سمنو پزون منم برا محمد طاهام نظر سمنو داشتم که خواهر شوهر همسایمون میپزه منم سهیم شدم ولی خوردنش رو دوست ندارم
ساجده
9 اسفند 91 13:57
التماس دعا با همون قلب شکستت
مامان راضیه
19 اسفند 91 23:55
خدا شما رو واسه این فرشته کوچولو و یاسین و واسه شما نگه داره التماس دعا عزیزم