یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تولد چهار سالگی یاسین

1394/2/4 21:52
نویسنده : ویدا
1,894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شاهزاده زندگیم سلام به نبض زندگیم یاسینم نفسم فرشته اردیبهشتیم تولدت مبارک

ببخشید دیر امدم وبلاگت رو به روز کنم دیروز تا حالال کلی مهمون داشتم ببخشی البته به بزرگی خودت

پسر چهار ساله من نمیدونم چرا وقتی یادم به رئزی که تو دنیا اومدی میافتم اشکم سرازیر میشه اما پشتش یه لبخند خیلی عمیقی با تمامی وجودم رو لبم میاد اخه خدا تو رو بمن داده

منو انتخاب کرده یا شاید تو منو انتخاب کردی به هر حال من مامان تو شدم یه پسر لوس بچه ننه حالا میگی چرا؟

اخه تو شبا سرت رو روی بازوی من میزاری میخوابی یا وقتی که کوچولو زمین میخوری تا بوست نکنم اروم نمیشی

پسرم دیگه کاملا راه میره اما گفتارش توفیقی نداشته اما بازم راضیم به رضای خدای مهربون

پسرم یاسینم داری بزرگ میشی داری مرد میشی نمیدونم میتونم در اینده به تو تکیه کنم میتونم یا نه؟

تو رو خدا بزرگ شو پیشرفت کن بهم ثابت کن تا به دیگرون ثابت کنم که تو هم میتونی

پسرم یاسینم تولدت مبارک ایشالا همیشه سالم و شاد باشی همین واسم کافیه

یاسینم مامانم من الان کلی دوست خوب دارم خیلیا به یادت بودن تولدت رو تبریک گفتن ممنونم از همه دوستای گلم چه اونایی که زنگ زدن چه دوستای وایبریم

ایه تشکر ویژه خدمت مامان مادرین عزیز اخه اولی نفر بهم پیام داد و تولد یاسین رو یادش بود

یاسینم میدونم ایمان دارم یه روزی خودت تو وبلاگت خاطرات رو مینویسی اما بدون خدا گواه امروز که تولد چهارسالگیته من تو رو با هزار تا بچه سالم عوض نمیکنم اخه تو فرشته هستی فرشته زمینی  اینو بهت ثابت میکنم

 

خدای خوبم خدای بزرگ ممنونم بخاطر وجود پر خیر و برکت یاسینم یاسین با خودش واسه من دنیای جدیدی اورد ایشالا بتونم از این امانت الهی به نحو احسن نگهداری کنم  خدا جون شکر بابت یاسین

یاسینم فرشته اردبهشتی تولدت مبارک تولدت مبارک

به گفته چن تا از دوستام یه تولد سه نفره گرفتیم منو یاسین و محمد ایشالا عکساش رو میزارم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ماردین
5 اردیبهشت 94 18:01
سلام عزیزم تولد یاسین گلم مبارک امیدوارم زسر سایه پدرو مادر نازنینش بزرگ بشه وشاهد موفقیتهاش باشید یاسین عزیزم خیلی دوست داریم گلم
سارا
5 اردیبهشت 94 18:42
ویدا جونم مثل همیشه با احساس نوشتی ایشالا یاسین پیشرفت کنه من ته دلم روشنه
سحر
7 اردیبهشت 94 13:31
تولد گل پسری مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه زنده باشی خاله جون
مامان زهرا خانم
14 خرداد 94 23:05
دیر آمدم ولی تولدت از امروز تا ابد مبارک نفس مامان جونت.یاسین عزیزم.خوشگلم. راستی یه دلیل دیگه برای لوس بودنت که مامانی فراموش کرد بگه اینه که مثل دخترها خوشگلی هان! بزنم به تخته البته چشم من شور نیست.