یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تقدیم به فرشته اردیبهشتیم

1394/2/4 22:06
نویسنده : ویدا
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،،

 

 از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم

                                    

                                                       

 

                    

پسندها (2)

نظرات (4)

سارا
5 اردیبهشت 94 18:41
فرشته اردیبهشتی خاله تولدت مبارک130000ساله بشی زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
مامان لیلا
5 اردیبهشت 94 18:43
تولدت مبارک عزیزدلم
هدیه
9 اردیبهشت 94 12:10
فرشته اردیبهشتی چه اسم زیبایی ماشالا چه عکسایی زنده باشی فرشته
مامان محمدحسین
13 اردیبهشت 94 11:51
وای عزیزم... نمیدونی چقد خوشحالم که چهره نازنینت رو دیدم .... قربون اون ابروهای به هم پیوسته ات برم من ... ماشالله قد بلندی داری ها خاله ... خدا حفظت کنه ....از راه دور میبوسمت فرشته اردیبهشتی نازنین....