یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

یاسین و ثنا

1392/7/15 23:14
نویسنده : ویدا
2,965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان به همه اونهایی که با کامنت گذاشتن از حال من و یاسین باخبر میشن

ممنونم از همتون اگه جواب کامنتاتون رو نمیدم واقعا باید منو ببخشین این روزا حسابی درگیرم

 

یاسین هم واقعا اذیت کن شده جوری که دیروز تلویزیون به این بزرگی انداخت رو خودش فقط خدا رحمش کرد تنها یاسین رو از زیرش کشیدم بیرون اما دیگه سراغش نرفت چون ترسیده بود

دهم مهر سالگرد ازدواج من و محمد بود من و محمد سال هشتاد هشت ازدواج کردم یادم رفته بود تو وبلاگ یادی از اون روزا کنم یادش بخیر

این روزا یاسین یه دوستی پیدا کرده به نام ثنا ثنا یه دختر داون هستش که پانزده ماهش هست اونو از تو وبلاگمون اشنا شدیم از قضا هم نزدیک به خونمون هست هم کلنیکی که یاسین میره اونم میره کلنیک فروغ عصر

این ثنا خانم خیلی از یاسین میترسه اخه یاسین جیغ میکشه اون گریه چندین دفعه که با هم بیرون رفتیم طفلی ثنا فقط گریه میکرد

یاسین منتظر خاله زینب (مامان ثنا)

یاسین و ثنا در باغ ارم شیراز



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (88)

علی سفیدبرفی
15 مهر 92 21:48
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک .زینب هم خیلی نازه .والا منم شنیدم که تخم کبوتر زبون باز میکنه اگه نتیجه دادخبر میدم .فعلا که خبری نیست
لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:01
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند . روز کودک مبارک . . . دوست دارم پسر آسمونی خاله
ال ای سفیدبرفی
15 مهر 92 22:06
سلام روز کودکت مبارک گلم
مامان ماهان
15 مهر 92 22:49
اولا سلام به اقا ياسين گلدوم خاله خيلي جيگريسوم تبريك به مناسبت پيدا كردن دوست جديدچهارم ماماني اصلا خوب توضيح ندادي ميخوام بدونم تو اين مدت ياسين جيگر چيكارا كردهواييييي پنجم اينكه خيلي بيشتر مواظبش باش ماماني دوستون دارم خيلي زياد
ساناز
15 مهر 92 23:17
سالگرد عروسیتون مبارک باشه ای ول به یاسین پهلوون که تلویزیون میندازه افرین به یاسین به این دوست دخترش درود صد درود به یاسین و ثنا
ساحل
15 مهر 92 23:21
عزیزم زودی میام کاملا کامنت میزارم الان کار دارم منتظرم باش
مامی نیوشا
15 مهر 92 23:27
سلام ویدا جون ایشال هر جایی شاد و خرم باشی یاسین با این دختر خانم خوشکل خیلی خیلی مراقب یاسین نفس باش کاراش خطرناکه چه جوری تلویزیون انداخته یاسین روز به روز خوشکل تر میشه از راه دور یاسین و ثنا رو میبوسم
مامان ترنم
16 مهر 92 0:30
اومدم روز کودک رو به یاسین جونم تبریک بگم چه قد خوشحال شدم دیدم آپ کردی قربونش بشم ماشالا خیلی آقا شده همیشه شاد باشین
سهیل مامی
16 مهر 92 8:23
الهی قربونت برم مرد قوی خاله ما همیشه به فکرتون هستیم اگه نیستی یادت هستیم خوشحال شدم یاسین از تنهایی در اومده ثنا جون از دست اون شیطون بلا ناراحت نشو میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتت یه دنیا دوست دارمممممممممممم
سمانه
16 مهر 92 8:24
سلام به دنیا عشق ارزوی خوب واسه یاسین و مامانش و ثنا
ساغر
16 مهر 92 13:42
سلام سالگرد بهترین روزتون مبارک این شکلات خاله روز به روز خوشکل تر میشه ویدا جون یاسین هر چی میپوشه بهش میاد ای والا به یاسین ورزشکارررررررررررر تلویزیون میندازه
ناهید
16 مهر 92 14:26
سلام روزت مبارک یاسین نفس خبس خاله چه تیپی کرده این بزرگ مرد کوچک چه کارای خطرناکی اوهههههههههه خودش چیزیش نشد؟ چه عکسای خوشکلی با دوستش گرفته بازم مثل همیشه ویدا جون گل کاشته
مامان يك فرشته
16 مهر 92 17:49
سلام حالتون خوبه روزكودك به تمام كودكان ديروزوامروز مباركياسين جون پهلوون شدي ماشاءاللهدوست جديد پيداكردي مرحباهميشه خوش وخرم باشي
مامان سینا
16 مهر 92 22:43
ای جونم قهرمان بزرگگگگگگگگگگ
ناشناس
16 مهر 92 23:07
زنده باشی عمو جون
ماما حلما
17 مهر 92 8:31
سالگرد م شدنتون مبارک باشه هزاران سال با هم به خوبی خوشی زندگی کنید با گل پسری هم چون یاسین یه سوال؟ واسه چی اقدام به بچه دار شدن نمیکنید[
طهورا
17 مهر 92 8:31
یادم رفت بگم یه ماچ گنده واسه یاسین یادتون نرههههههههههههههه
مامی ارمیا
17 مهر 92 11:33
خشحالم که پست جدید و عکس جدید گذاشتی .چقدم عکساش حشگله ... الهی فدات شم خاله جون که منتظری نازنین ....
مامان سلما
17 مهر 92 11:45
واییییییییییی عزیزم چه اقا شده سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککک چه خوشتیپییییییی دوست دخترت مبارکککککک[[
میثم
17 مهر 92 11:46
ای والا به یاسین پهلوونننننننننننن دوست دخترت مبارککککککککک
زهره
17 مهر 92 12:04
سلام سلام فرشته پاک ومهربون تو مادری که این قد به پسر معلولت ارج میدی تو در پیشگاه خدا اجر دیگه ای داری
پریا
17 مهر 92 14:11
هزار الله اکبر به این شاه پسر
دوست خوب
17 مهر 92 18:51
سلام از این که ازوبلاگتون دیدن کردم خوشحالم یاسین وثنا خیلی دوست داشتنی اند. به تو مامان مهربونم احسنت میگم
مامان شروین
17 مهر 92 22:39
سلام ویدا جون خوبی سلامتی سالگرد ازدواجتون مبارک کم پیدا هستی یاسین ماشالا مهلومه بلا شده طفلک ثنا میترسه نیرومندم شدی ای پسرک ناقلا عکساش مثل همیشه عالی بود
مامان شروین
17 مهر 92 23:06
عزیزم چه خوشکل وایساده دم در
سمانه
18 مهر 92 8:04
دنیا رو با تو دوست دارم لالای هاتو دوست دارم خیلی اهنگ وبلاگتون خوشکل
-سحر
18 مهر 92 9:33
اهنگتون واقعا عالی بود قربون دل پر غم مامان یاسینمن هر وقت میام با چشم پر اشکی میرم تو فرشته ای تو بانوی مهربون تو قدیسه پاکی با همچین تفکراتی واسه کودک معلولت
فرزانه
18 مهر 92 9:35
قربون پسر خوشتیپم ویدا اهنگت عالی بود
مامان ماهان
18 مهر 92 15:09
مامان ماهان
18 مهر 92 20:40
مهم نیست فردا چی میشه..( مهم اینه که امروز دوست دارم) مهم نیست فردا کجا میری ..( مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم) مهم نیست تا ابد باهم باشیم..( مهم اینه که تا ابد دوست دارم) مهم نیست قسمت چیه..( مهم اینه قسمت شد دوست داشته باشم)
مامان ماهان
18 مهر 92 23:00
اين همه گل تقديم به گل زيباي هستي ياسين جونم
مامان ماهان
18 مهر 92 23:03
دوست گلم اهنگت بيسته بيسته چه خوش سليقه
مامان نفس طلایی
19 مهر 92 0:21
سلام عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارک .. عجب دوستای گل و نازی
مامانی درسا
19 مهر 92 2:42
عزیزم سالگرد عروسیتون مبارک انشاالله که همیشه کنار هم شاد باشین ..... یاسین جون و ثنا جون سلامت باشین و خدا نگه دارتون
انا
20 مهر 92 7:59
عزیزم سالگرد ازدواجتون ایشالابه خوبی کنار هم باشین قربون یاسین برم چه دوست خوشکلیی یه دنیا دوست دارمممممممممم
ناشناس
20 مهر 92 12:21
چه اهنگ توپی دارین ببخشید یه سوال؟سندروم داون چیه؟ در ضمن پسر زیبایی دارین
مامان ترنم
20 مهر 92 15:02
فاطی
20 مهر 92 16:04
مامان ثنا
20 مهر 92 16:22
خیلی عزیزی مرسی از اینکه عکس ثنا رو گذاشتی ولی ثنای من خوشگلترهیاسین ببوس
باباي نازنين زهرا
20 مهر 92 18:33
به به چه خبره اينجا !!! عروس و داماد از جنس فرشته ... مباركا باشه ولي مامان ياسين فكر مي كنم ثنا بايد از 15 ماه بيشتر سن داشته باشه . اگرم 15 ماهشه خدا رو شكر خيلي خوب پيشرفت كرده . ياسين قلدر رو ببوسين . راستي سالگرد مزدوج شدنتون مبارك .
مامان راضیه
21 مهر 92 0:31
سلاممممممممممممممم اول از همه ممنون که اینقدر به فکرمون بودی و نگرانمون شده بودی ویدا جونم دوم اینکه سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم ایشالا که کنار هم شاد و خوشبخت باشید به همسر محترمت هم خیلی تبریک بگو از طرف ما سوم اینکه موسیقی متن فوق العاده استآفرین به این انتخاب زیبا و بالاخره الهیی من قربونش برم این یاسین فسقلی و که دلم براش یه ذره شده بود ناقلا چقدر جیگر شده با این لباس قرمز عکسا هم یکی از یکی زیبا تر مخصوصا عکس آخری که فوق العاده است راستی !وای خدا رحم کرده که تلوزیون افتاده چیزیش نشده توروخدا صدقه براش بذار هر روز
مامان حسین
21 مهر 92 9:02
وای سلام چه یاسین بزرگ شده اقا شده چرا صدقه نمیدی خدا رحمش کرده سالگرد ازدواجتون هم مبارککککککککک
مریم مامان محمد یاسین
22 مهر 92 1:34
سلام چند بار برات نظر گذاشتم ولی انگار وسط راه ناپدید شده چه گل پسری تو عکسا هم معلومه ثنا از یاسین میترسه پسر منم دخترا رو خیلی اذیت میکنه انار که از الان میخان بگن که ما مررررررررررررررردیم,ایشالله دامادی گل پسرامون وقت کردی بهم سربزن
مریم مامان محمد یاسین
22 مهر 92 1:35
راستی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
........................مامان حنا..............
22 مهر 92 12:52
عزیزم چه جای خوشکلی پس ر زیبایی داری ن.
مامی یاسین
22 مهر 92 15:29
ماشالله به این گل پسری تبریک به خاطر سالگردتون با ارزوی بهترینها
مامی ارمیا
23 مهر 92 11:33
یاسین جون مامان چرا اینقد کم پیدان ؟؟؟؟ ایشالله که هر دوتون خوب باشین . دلمون تنگ شده واسه عکسای جدیدت خاله جونی ....
ناشناس
23 مهر 92 15:43
سلام تنهاسرگرمی من شده دیدن عکس این دوتاگل هروقت بتونم میام سیری نگاشون میکنم وغم ازدلم پرمیکشه بادیدن روی ماهشون راستی اهنگت خیلی به جاهسش یاسین جون ببوس
مرتضی
23 مهر 92 19:36
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] با سلام ... ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان شمارو به دیدن مطلب جدیدم در همین رابطه دعوت می کنم.... در ضمن به علت نزدیک بودن به فرارسیدن فصل زیبای زمستان قالب وبلاگ رو هم عوض کردم ... خوشحال میشم نظرتون رو بگین.... با تشکر از حظور همیشگی شما دوست عزیزم. [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مرتضی
23 مهر 92 19:38
خدا حفظت کنه دایی جون // ایشالا بزرگ که شدی این عکسات رو دیدی حسابی بگی به به عجب پسر نازی بودم امیدوارم همیشه سایه پدر و مادرت بالا سرت باشه . برای سلامتیش و کوری چشمای حسودا صلوات: الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مرتضی
23 مهر 92 20:59
سلام خواهش می کنم.... آخه نزدیکی محرم هستیم و از الان تا بعد محرم نمیخوام ترانه بزارم.... ممنون خواهرم که نطرتون رو گفتین. پسرتون رو خیلی دوس دارم .... خدا واسه شما و باباش نگهش داره . مراقب خودتون باشید خواهر گلم
الماه
24 مهر 92 1:30
سلام خوشحالم از رفتارای یاسین جان نوشتی چون احساس میکنم اینجوری بهتر میتونیم مراحل پیشرفت بچه های خودمونو بدونیم رفتارای یاسین جان خیلی شبیه مهیار منه.مهیار من هم خیلی جیغ میکشه و اول کلماتی که بلده نمیگه یا "ا" میاره مث "اما "به جای مامان .موفق باشید
ال ای سفیدبرفی
24 مهر 92 10:32
سلام والا سرم مشغول درس ومدرسه علیه .خیلی وابسته منه .عیدقربان بر شما مبارک یاسین جانوببوس
یاسمن
24 مهر 92 18:51
سلام عزیزم خدا نگهدارش باشه چه عکسای نازی ازش گذاشتی من بعد مدتها موفق شدم بیام و اپ کنم کم کم دارم با بچه داری عادت میکنم بووووس منتظرم
بابای علی
25 مهر 92 8:10
با سلام .مامان و بابای یاسین جون تو شکر خدا وضعیت یاسین جون تو عکسهاش نشون میده که خییییییییییییییلی خوبه ولی تو رو خدا بیشتر بیشتر تلاش کنید چون گفتم که یاسین جون خیلی وقته که آماده راه رفتن شده. راستی سلام ما و علی جون روهم به ثنا خانم برسونید و از طرف ما هر دو فرشته رو ببوسید. با سپاس.
مامان ترنم
27 مهر 92 13:40
عزیزم اومدم ببینمتون دلم واستون تنگ شده بود
مامان ماهان
27 مهر 92 20:21
سلام عزيزم يه عمل در پيش دارم رفتم براي كارهاي عملم برام دعا كن گلم ببوس جيگر خاله رو اگه طوري شد حلالم كن
مرتضی
30 مهر 92 16:52
[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت] سلام دوست خوبم... کتیبه دل بروز می باشد و در انتظار حضور گرم شما است. چشم به راه قدم های سبز و دستان پر مهرتان هستم... لطفا با نظر مفیدتون مث همیشه در جهت بهبودی کتیبه دل همراهیم کنید. همیشه موفق و سربلند باشین [رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]
مامانی محمد طاها
30 مهر 92 23:44
سلام ببخشید من چند وقتی حوصله نداشتم بیام نت ولی دوباره میام و به همه دوستانم سر میزنم تا چند روز دیگه هم پست های 14 و 15 ماهگی محمد طاها رو آپ میکنم ممنون که به یادم هستین
مرتضی
1 آبان 92 19:48
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] با سلام و عرض تبریک عید بزرگ غدیر خم به شیعیان و عاشقان آن حضرت. شمارو دعوت می کنم به دیدن مطلب جدید کتیبه دل با موضوع عید غدیر منتظر حضور همیشه گرم و کلیک های سبزی که بر موس میزنین تا ب کتیبه برسین هستم [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مامان ایمان
2 آبان 92 2:07
شبي در محفلي ذکر علي بود ، شنيدم عاشقي مستانه فرمود ، اگر آتش به زير پوست داري ، نسوزي گر علي را دوست داري . عيد غدير خم بر شما مبارک
مامان مصطفی
2 آبان 92 2:22
مامی ارمیا
4 آبان 92 11:29
عید گذشتت مبارک عزیزم ...
فرناز مادر آتیلا
4 آبان 92 16:15
چه وروجکهایه خوشملی.....................
مامان ترنم
5 آبان 92 1:42
عزیزم ببخشید که کمتر میام پیشت خیییییییلی گرفتار بودم
مامی ارمیا
6 آبان 92 11:07
سلام یاسین جون .کجایی خاله ؟؟؟ عکس جدید
مامان شمیم
6 آبان 92 16:16
هی میگن بچه های داون فلان بچه های داون بهمان کدم پسری رو دیدین به زرنگی یاسین نفس که هنوز سه سالش نشده دوست دخترش را هم انتخاب کرده باشه. سالگرد ازدواجتون مبارک ان شالله همه ی سالهای پیش رو از همه ی سالهایی که پشت سرگذاشتین خوشتر و قشنگتر باشه.
آبجی معصومه
10 آبان 92 22:11
سلام مامان بابای یاسیم خوشگله من آبجی یک فزشته اوم به وبلاگم سربزنید
مامان ماهان
11 آبان 92 13:35
كجاييد بابا دلم واستون تنگيده ياسين جيگرمو يه ماچچچچچچ گندههههه بكن مامانش
ترنم
11 آبان 92 22:43
دوست خوبم منم همیشه به یادتم عزیزم و خیلی دوستون دارم پسر نازمو ببوس
مامان ماهان
12 آبان 92 22:35
پاك مارو فراموش كردي عزيزم چه خبر نگران شدم ياسين جونم خوبه؟ خبري از خودت بده ياسين جونمو ببوس
مامان محمدحسین
13 آبان 92 10:19
سلام عزیزم ..... کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان ماهان
13 آبان 92 13:11
كــــــــــــــــــــجاييــــــــــــــــــــدبابا يه خبري اصلا بيا يه سر بهم بزن ببين حالم خوبه بده بابا ماهم دل دارم بخدااااااااا
یاسمن
13 آبان 92 14:55
سلام عزیزم خوبید؟یاسین جون خوبه دفه قبل اومدم توی همین پست نظر دادم اما تا تاییدو بزنم نت قط شد دیگه نشد بیام شرمنده خوشحال میشم مثل قبل بازم بهم سر بزنی ها
مریم مامان محمد یاسین
14 آبان 92 10:56
سلام خوبی خانمی?یاسین جون خوبه????مامانی هر روز میام ببینم آپ کردی یا نه ایشالله که تنتون سلامت باشه یک ماه هست پست جدید نذاشتیها
مامان ماهان
14 آبان 92 14:34
سالها گفتیم ما از کربلا از شهید عشق و میدان بلا از غمش بر سینه و بر سر زدیم بوسه بر گهواره اصغر زدیم باز هم گفتیم: مظلوما حسین بی کس و بی بال و پر، تنها حسین
علی
15 آبان 92 9:57
ترو خدا یه اپ بزارید مردیم بابا از این همه که سر زدیم از پهلونمون خبری نشد
مریم مامان محمد یاسین
15 آبان 92 14:55
سلام عزیزم چرا بگم بیمهری جفتمون پسر بچه نوپا داریم که شیطون هم هستن ,شرایط یاسین جون هم که ویژه خدا ایشالله بهت سلامتی بده
ناهید
15 آبان 92 15:14
کجا هستین شما یه ماه هست پست جدید نزاشتین
سورنا
15 آبان 92 15:14
معلومه کجایین
مامان ایمان
15 آبان 92 18:36
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا
مامان ثنا
17 آبان 92 19:04
خانمی سلام سوپرایز دارم برات ................ سری به وبلاگ ثنای منم بزن !!!!!!!!!1 منتظرتم یاسین رو ببوس
مامان فهيمه
19 آبان 92 10:53
سلام عزيزم سالگرد ازدواجتون مبارك خانمى به پاى هم پير شيد انشالله و سايتون بالاى سر ياسين جون باشه چه خوب كه دوست جديد پيدا كرديد
مامان ستایش
20 آبان 92 8:15
سلام عزیزم منم خوشحالم از آشنایی با شما
مرتضي
14 آذر 92 19:55
سلام ./.. حالتون خوبه؟؟ حال كوچولوي بامزه دايي چطوره؟؟؟ البته الان بزرگ شده ديگه... اميدوارم هم شما و هم ياسين و پدرش هرسه خوب و سلامت باشين و از خدا ميخوام هميشه سلامت نگهتون داره و لبخند خوشي برلبانتون باشه. ممنون از اينكه بهم سرزدين و يادي ازم كردين... بزرگواري كردين. براتون آرزوي سلامتي رو دارم ... خدا نگهدار به اميد ديدار
reza
19 آذر 92 11:26
سلام.افرین به این خانواده پر مهر ومحبت[
خاله سوسکه
24 دی 92 8:11
خدای من یاسین ما مرد شده
زهرا و زکریا
11 بهمن 92 20:01
سلام عزیزم من یه برادر دارم که الان 33 سالشه و سندرم دانه جونمون به جونش بسته است فوق العاده مهربونه در عین حالیکه زود عصبی میشه دقیقا شکل یاسین جونه دکترا بعد از کلی آزمایش به مادرم گفتن یه جهش ژنی باعث سندرمی برادرم شده بخاطر ترس از بمباران های زیاد کرمانشاه هر دوتا تونو دوست دارم الهی که با هم شاد باشین