یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

جواب دوست خوبم

1392/5/21 10:54
نویسنده : ویدا
1,398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عید همه دوستان مبارک

این پست رو میزارم واسه کسانی که تو نظرات خصوصی از من شاکی هستن و قسم دادند که حتما بخونم و عمل کنم سوالشون این بوده

که واسه چی جواب نظرات رو نمیدم و به وبلاگ های دیگه نمیام و واسه چی این قد اهنگ و پستهایی که میزارم غمگین هستش و این که واسه چی عکس خودم رو نمیزارم و هر چه گفتیم خارج از نت با هم دوست بشیم تمایل نشون ندادی اخه این همه غرور واسه چی>؟

و اما جواب

این جوابها رو نمیخواستم بدم اما خیلی خیلی نظر خصوصی گذاشتین واسه همین میگم من بیشتر اوقات وقت ندارم که جواب نظرات رو بدم خیلی خیلی شرمنده همه دوستان هستم و تک تک دوستان گلم رو از راه دور میبوسم اما به وبلاگ همه سر میزنم ویه نظر مختصری هم میدم البته همه اونهایی رو که ادرس وبلاگشون دارم

از بابت اهنگ غمگین یا پست غمگین هم ببخشید من معذرت میخوام من روزی دو ساعت با اهنگهای شاد با یاسین میرقصیم همین دو ساعت واسم کافیه

عکس خودم والا چی بگم تا حالا فکرش رو نکردم روش فکر میکنم

من یه پست مخصوص گذاشته بودم من با خیلی از دوستانی که ادرس وبلاگشون رو دارم ارتباط تلفنی هم دارم خیلی هم دوست دارم باهاشون حرف میزنم اگه با شما هم حرف بزنم خیلی خیلی مسرور میشم

و در اخر اگه بی احترامی کردم من از شما بسیار بسیار عذر میخوام اصلا هم ناراحت نشدم ممنونم از این که به وبلاگ پسرم میاین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامی ایلار
20 مرداد 92 23:33
کی گفته دوست من مغروره این حرفا چیه ؟ویدا ماهه
سمانه
20 مرداد 92 23:34
واسه مامان یاسین
ترنم
21 مرداد 92 14:36
چطوری عزیزم خوبی یاسین نازم چطوره ؟ممنونم که همیشه به ما سر میزنی مهربونم
فرناز مادر آتیلا
21 مرداد 92 14:51
سلام عزیزم ....کی گفته مغرورید!ما که همیشه از حضور گرمتون تو خونه مجازیمون مسروریم
مامان سینا
21 مرداد 92 16:08
شوخی کرده به دل نگیر
افسانه
21 مرداد 92 16:50
ویدا جون از یاسین خبری نیست کجاست؟
مهشیدمامان امیرحسین
21 مرداد 92 17:04
سلام مامان یاسین ممنون از حضورت نه عزیزم من تهرانی ام ولی شیرازی ها رو دوست دارم شما رو لینک کردم خوشحال میشم با هم دوست باشیم خدا نی نی تازتو برات نگه داره
ماما حلما
21 مرداد 92 23:09
با یه دنیا عشق واسه مامان یاسین
مامان حسین
21 مرداد 92 23:10
مامان یاسین اصلا مغرور نیست به وبلاگ ما هم که همیشه سر میزنه پس ما دوستش داریم
مامی یاسین
22 مرداد 92 11:15
مامان یاسین گلم علاقه دوستای مجازی به هم دیگه وصف نشدنیه مخصوصاٌ واسه گل پسرایی مثل یاسین کوشولو الهی که همیشه سلامت باشه
فهیمه
22 مرداد 92 22:17
هزاران هزار درود بر ویدا خانم
ساغر
23 مرداد 92 16:32
دوست دارم یه دنیا مامان یاسین
فاطی
23 مرداد 92 16:36
تو ماهی
نکیسا
23 مرداد 92 22:57
به افتخار مامان یاسین
مامان حسن
24 مرداد 92 13:40
سونیا
24 مرداد 92 19:12
مامی ایلار
25 مرداد 92 23:48
مبارکا باشه جشن دامادی پسرتون
مامان نفس طلایی
26 مرداد 92 15:13
عزیزی ... با یه دل پاک و ابی
مامان محمدياسين2ساله
30 مرداد 92 9:31
سلام؛تازه ديروز باوبلاگت آشناشدم؛منم يه پسر2سال به اسم محمدياسين دارم؛ببخشيديه سوال البته روم هم نميشه بپرسم؛ازكى فهميدى ياسين جون داون داره‏?مگه حامله بودى آزمايشش روندادى‏?ببخش سرت هم خيلى شلوغه؛توقعه زيادى هم براجواب دارم؛بازم ببخش؛(خاطره تو تاكسيت روخوندم؛)وازخداميخام به مامردم به ظاهرسالم؛فهم وشعورومعرفت بده كه دل ماماناى گلى مث شمارونشكونيم؛ياسين روببوس