یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

برد تیم ملی

1392/4/5 19:51
نویسنده : ویدا
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه  سلام به یاسین نفسم بعد از کلی وقت اومدم خیلی در گیر بودم کلاس های یاسین یه طرف کارهای خودم هم یه طرف اما به همه نی نی ها سر میزدم حالشون رو جویا میشدم

 

دیشب من و یاسین با بابا محمدیاسین به نزدیک خونمون یعنی بولوار چمران رفتیم خوشحالی کردن  مردم واسه تیم ملی  دیدنی بود خیلی خوش گذشت جای همتون خالی یاسین با دیدن مردم از خوشحالی فقط جیغ می کشید اینم یه نوع خوشحالی پسر من

امروز هم یاسین رو به کار درمانی بردم معلمش خانم ابریشمی که خیلی راضی  بود کارهای جدید گفت که باید باهاش تمرین بشه بعد از اون یاسین رو به استخر توپ تو کلنیکشون بردم خیلی خیلی دوست داشت با بدبختی اوردمش بیرون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ایه
29 خرداد 92 16:57
قربون یاسین با شیطنتاش
زندایی کیان
29 خرداد 92 22:58
خدا رو شکر انشاا... بهتر از اینم میشه .مامانی از راه دور یاسینمو یه بوس سفت بکنید.
سمیه
29 خرداد 92 23:00
خیلی خوشحالم که معلمش راضی بود
مامانی محمد طاها
30 خرداد 92 1:01
سلام خووبید خوشید چاقید ( برایه شاد شدن این طوری حال واحوال کردم ) یاسین جون همیشه به وبلاگت سر میزنم و با نوشتهای وبلاگت آرامش عجیبی رو حس میکنم همیشه سبز باشی
نگار
30 خرداد 92 8:04
,واسه یاسین
مامان ارمیا
30 خرداد 92 12:24
خدا رو شکر که معلمش از وضعیتش راضیه . واستون خوشحالم .انشالله هر چه زودتر به مرحله ای برسه که نیاز به کار درمانی نداشته باشه . الهی آمین
مامی ایلیا
1 تیر 92 15:00
همیشه به شادی
مامان اهو
1 تیر 92 15:21
خدا رو شکر که معلمش راضس بود
فهیمه
2 تیر 92 9:06
افرین به یاسین که واسه تشویق تیم ملی رفته
مامی ایلار
6 تیر 92 10:15
همیشه خوش باشی گلم تو استخر توپ غرق شدی
سودابه
6 تیر 92 10:16
چه قدر توپ افرین یاسین شیطون
مامان راضیه
7 تیر 92 0:38
خوش خبر باشی همیشه عزیزم خیلی خوشحالمون کردی خدا رو شکر مطمئنم روز به روز بهتر میشه و پیشرفت میکنه