یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

یاسین جان عیدت مبارک

1392/1/2 19:00
نویسنده : ویدا
741 بازدید
اشتراک گذاری

یاسین جان

یک سال دیگر هم گذشت پسرم باورت می شه؟من که اصلا" نمی تونم باور کنم....دو ساله که من لذت مادر بودن رو با تمام وجود حس می کنم....اما هنوز باورم نمی شه که خدا فرشته ای مثل تو رو به من داده...

نمیدونم یک سال دیگه هم به عمرت اضافه شد؟ یا یک سال از عمرت کم شد ؟یک سال مثل برق و باد گذشت با تمام خوبی ها و بدی هاش با همه ناراحتی و شادیها اما گذشت.

این دو سال برای من و پدرت با همه سال های گذشته فرق داشت

کارهای جدیدی ما رو شگفت زده کرد و این از موهبت الهی بود . مثل نشستنت ،  مثل مامان گفتنت ، مثل دست زدنت و .......

کاش نمیدیدم... کاش همون جوری کور مال کور مال توو پیچ و خم زندگی می لولیدم و دلخوش بودم.................

یاسین جان  

کاش سال آینده سال پیشرفت های بیشتری از تو ببینیم مثل   راه رفتن و حرف زدن و ...... 

یاسین جان  

امسال سعی کردم هر چیز کهنه‌ای را در خود تازه کنم

اما تـــو در دلم باقی خواهی ماند

همانند روزهای گذشته

چون تو هیچ گاه برای من کهنه نخواهی شد

دلم میخواهد  غر بزنم. به خدا، به بنده خدا ، به دست تقدیر

اما هنوز..

بغض دارم

برای رنجی که میبرم....برای رنجی که میبری ...برای اشکها...ناله ها...

غصه ها.... برای خودم ...برای تو.... برای اونای که سرنوشتی هم چون تو دارند

ته نداره این نوشته......

خداوندا! به بزرگیت قسم هوای فرشته های زمینی را داشته باش.

خداوندا ! سال 92 را سال شکوفای همه بچه های معلول قرار بفرما.

خداوندا ! بابت همه نعمت هایت تو را سپاس میگوییم.

خداوندا ! سال جدید را سال ظهور و فرج آقا امام زمان (عج) قرار بفرما.

                                                                                       آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملیکا کوچولو
2 فروردین 92 2:36
ماشالا به این گل پسر. بزرگ شده عزیز خاله.قربون اون خنده های زیبات عزیزم.


سلام مامانی ملیکا من ادرس وب شما رو ندارم خوشحال میشیم که به ما سر میزنین از طرف من ملیکا جون رو ببوس و ادرس وبلاگتون رو بزارید
مامان راضیه
2 فروردین 92 12:59
آمین عزیزم برات سالی شاد و پر از موفقیت آرزو می کنم یاسین گلم و ببوس
خاله
2 فروردین 92 15:07
سلام الهي قربون اون چشمهاي قشنگت برم ياسين نفس خيلي حرف دارم ولي نميدونم چه جوري بگم بنويسم ولي خيلي دوست دارم هم اون تك فرشته دنيا هم اون باباي گلت الهي زير سايه مامان وبابات بهارهايي را با شادي ببيني الهي امسال سالي بشه كه بتوني با كارهات مامانتو خوشحال كني وقتي مامانت خوشحال بشه واقعا من وخاله ندا هم خوشحاليم عيدت مبارك الهي120ساله شي
فهیمه
2 فروردین 92 18:32
عیدت مبارک حتما خدا صدای مامان دل شکستت رو بشنوه امین+
زندایی کیان
2 فروردین 92 23:35
سلام مامان یاسین من با اجازتون هر دفعه یه سری به سایت شما هم میزنم.انشاا... سال خوبی داشته باشید و صدها برابر صبورتر از قبل.


سلام ممنون از این که به ما سر زدید خوشحال شدیم انگار شما وب ندارید اما به هر حال افتخار دادید
انشاالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشید

ساغر
8 فروردین 92 7:43
سال نو مبارک سال پر خیر و برکتی داشته باشین و خدا مامان خوب و صبور یاسین رو سالیان سال سلامتی ببخشه
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:05
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید / وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید مکن زغصه شکایت که در طریق طلب / به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز / که گرد عارض بستان بنفشه دمید بهار می گذرد دادگسترا دریاب / که رفت موسم حافظ هنوز می نچشید سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد انشاالله سال خوبی داشته بشید
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:06
سلام خوبین روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید