یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

از شیر گرفتن یاسین نفس

1391/11/18 19:49
نویسنده : ویدا
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه یه چند روزی تاخیر داشتم واسه آقا یاسین بود کلاس کار درمانی بردمش انجا حسابی مشغول بودیم کار درمان یاسین واقعا از پیشرفتهای یاسین راضی بود و واقعا یاسین رو دوست داره  و بعدش هم با هزاران هزار ترفند یاسین رو از شیر گرفتم خیلی زیاد بی قراری میکرد . هم من هم باباش واقعا کلافه شدیم با اینکه یاسین نفس هنوز 2 ساله نیست اما دکتر گفت واسه وزن کمش مجبور هستین شیرش رو بگیرین باور کنید خودم پا به پای یاسین گریه میکردم خیلی سختم بود خیلی زیاد الان بعد از 3 روز کمی بهتر شده  یاسین مامان منو ببخش واسه این که بتونی غذا بخوری شیر رو قطعش کردم حلالم کن الهی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه
24 بهمن 91 15:44
مبارک باشه :مرد شده عزیزمX
مامانی محمد طاها
1 اسفند 91 23:15
سلام برا همه مادر ها سخته از شیر گرفتن من که از الان فکر میکنم دیوانه میشم