یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

حرفهایی که همیشه ناگفته میماند

1391/11/14 18:57
نویسنده : ویدا
492 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزهایی که تو بغل مامان خوابیده بودم و سرم روی قلبش بود حرفهایی رو شنیدم که مطمئنم بامن بودچه اهنگ قشنگی........

پسرکم تمام لحظه هام پر از تو شده....baby-met-knuffels.gif

صبح ها که پامیشی وبا اون صدای نازت مامانو صدا میکنی دیگه خواب برام معنایی نداره به سمتت پر میکشم

موقع شیر خوردنت که میشه واااااااااااااااااااای هر بار برای من مثل اولین باری هست که شیرخوردی کاش توهم یادت میومد چقدرقشنگ بود فکر کنم خیلی گرسنه بودی ؟؟؟؟؟

وقتهایی که با هم بازی میکنیم وقتیکه من قایم میشم وبعد مثلا تو منو پیدا میکنی اون قهقه زدنت به اندازه تمام دنیا برام ارزش داره

هربار که یکم بیشتر قایم میشم وتو بغض میکنی تصمیم میگیرم که دیگه باهات قایم موشک بازی نکنم آخه طاقت دیدن بغضهای قشنگت رو ندارم!!!!!!!Baby1r.gif

موقع خوابت که میرسه تو مثل یک پیشی کوچولو خودت رو میمالی به من ومن شروع به خوندن لالایی مورد علاقه ات میکنم وقتی میرسم به اینجا"مامان خوبت پیشت میمونه"هربار ته دلم میلرزه که نکنه یک روزی تنهات بگذارم آخه توخیلی کوچولویی عزیزکم.......

و اون موقع که میخوابی چشمهای نازت رو میبندی و اون موقع هستش که من با امتداد اون مژهای بلندت میرسم به آسمون...Baby1t.gif

کاش این حرفها رو الان که خوابی میشنیدی پسرکم

میخوام بدونی که ضربان قلبم به ضربان قلب کوچولوی تو وصل شدهBaby1s.gif

میخوام بدونی مطمئنم: تمام لحظه هایی که در جوانی برای تو صرف کردم در پیری باعث شادی وآرامش من خواهند شد از همین الان ازتو تشکر میکنم که همیشه مایه ارامش من هستی...

آره اون روز وروزهای قبل وبعدش این حرفها رو از توقلب مامان شنیدم اما

این حرفها هیچ وقت گفته نخواهد شد ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره
25 بهمن 91 12:19
مامان یاسین من عاشق این نوع بچه ها هستم مهربون دوست داشتنی البته شیطون خدا رحم کنه به شما
الهام
25 بهمن 91 12:20
اخی 0واقعا متاسفم واستون بابت بیماری پسرتون