یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

ایستادن یاسین مامان

1391/11/12 21:18
نویسنده : ویدا
691 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا واسه همه نعمتهای خوب که به من عطا کردی سپاسگزارمیاسین مامان وقتی با چشمهای خوشکلت منو نگاه میکنی تو دلم اشوب بپا میشهجوری که همه ناراحتی که واست دارم از یادم میره شبها وقتی در اغوش میگیرمت تا شیره وجودم را نثارت کنم در دلم  دعا میکنم خدایا یاسین مامانی رو از همه بلاها حفظ کن هر چه نا خوشی داره از اون به من بده و هر چی شادی من دارم برسه به اون. یاسین نفس مامان با همه تمرینهایی که من و باباش براش انجام دادیم می ایسته خدایا هزاران هزار مرتبه شکر یاسین با کمک واکری که باباش واسش خریده راه میره تو تختش می ایسته جلو تلویزیون می ایسته عکساشو میزارم تا ببینید                                                                

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی محمد طاها
17 بهمن 91 12:36
ایستادن یاسین جون مبارک مبارکه مبارک
ناشناس
25 بهمن 91 14:37
عزیزم چه با مزهههههههههههههههه چه خوشمزه خاله شادونست این یاسین
ماماني
14 دی 92 17:42
سلام عزيزم..منم اسم پسرم ياسينه خدا حفظش كنه گل پسرتو تمايل داشتي منو لينك كن
مامان مهدیار
15 بهمن 92 16:59
خدابراتون حفظش کنه. ای جانمممم مبارکه