یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

بعد از مدت طولانی

1393/12/26 20:45
نویسنده : ویدا
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم سلام به گل مامان یاسین نفسم 

ایشالا حال همگی خوب باشه ممنونم وسپاس فراوان از همه دوستای خوبم باهام در تماس بودن واز حال پسرم خبر دار میشدن

امروز اومدم تا از یاسینم بگم که پیشرفتش فقط در حد ناچیزی بوده با اینکه اصلا راضی نیستم اما بازم راضی هستم به رضای خودش میگم خدا رو شکر

امشب شب چهارشنبه سوریه همه جا صدای ترقه میاد اما ما مثل همیشه تو خونه نشستیم 

اسفند هم کم کم داره کوله بارش رو جمع میکنه و میره سال 93هم با همه خوبیهاش و بدیهاش و تلخی و شیرینیش داره تموم میشه 

شاید خیلی ها ناراحت بودن منم یکی از اونا اخه واسم ارزویی شده حرف زدن یاسینم میشه یه روز کاملا باهام حرف بزنه ناشکری نیست اما ارزوهستش

یاسینم دیگه بزرگ شده اخه فرشته اردیبهشتی من کم کم چهار سالشه واسه خودش و مامانش مردی شده واز اینجا میگم ماه تابونم سال94طلایی باشه ایشالا سال پیشرفت باشه واسه همه بچه های مشکل دار

وسال نو رو به همه دوستای گلم همه بچه های گلشون پیشاپیش تبریک میگم 

و همه اونایی که به وبلاگ پسرم سر میزنن همتون رو دوس دارم

در اخر از خدای بزرگ واسه همه نعمتهاش شکر میکنم خدا رو شکر که سال 93به خوبی پشت سر گذاشتم

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمدحسین
24 فروردین 94 12:48
عزیز دلم .... ما هم برامون آرزو شده بود حرف زدن داداشم .... الان که مدرسه میره و 8 سالشه خداروشکر حرفاشو می فهمیم .... خودش دستشویی میره .... از خودش به شدت دفاع میکنه ..... غذاشو خودش میخوره .... تا خونه خاله ام که 2 تا کوچه پایین تره تنهایی میره .... خودش فیلم ها رو از روی گوشی باز میکنه.... مریضی های مداومش خداروشکر کمتر شده و کلی استقلال دیگه .... بوووووس
مامان نازنین زهرا
13 تیر 94 16:13
سلام عزیزم خوبی؟ یاسین گلم خوبه؟نمیدونم من کم پیدام یا شما؟ ان شاءالله روز به روز شاهد پیشرفتهای یاسین گلم باشی رااستی تو گروه مامانها نیستی؟توی تلگرام؟