یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

مسابقه

1392/4/9 22:42
نویسنده : ویدا
973 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر فراوان از دوست خوبم راضیه جان مامام کیان کوچولو که ما را به مسابقه دعوت کردند 

1_بزرگترین ترس از زندگیت؟از دست دادن عزیزانم

2_اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟ خوب کار بیشتر زنها تجسس تو کار دیگرونه منم همین کارو میکردم

 3_اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟ سلامتی یاسین

 

4_از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟عقاب چون مظهر قدرت هستش

 5_کارتون مورد علاقه کودکیت؟فوتبالیستها

6_در پختن چه غذایی تبحر نداری؟فکر کنم ته چین

7_اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟ معلومه دادو هوار

8_با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟ من با مرغ دریا واورانیوم خسته از سفر برگشتیم

9_دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟یادم نمیاد

 

10_اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟به پیری خودم

 11_چه رنگی هستی ؟  سعی میکنم سبز باشم

 

12_اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟هیچ کجا رو دوست ندارم

 13_بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ بنده ای به خدا گفت خدایااگر سرنوشت مرا نوشته ای پس چرا دعا کنم ؟خداوند گفت شاید نوشته باشم هر چه بنده ام دعا کند

 14_اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟مامانم خواهرم ندا خواهرم مهناز

 15_اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید؟دوست قدیمم فاطمه

16_اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟ناامیدی

17_اسم دیگه برای وبلاگت؟ امانت دار خدا

18_خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟گیلاس

19_کاشکی؟؟؟ کاشکی رو کاشتن سبز نشد پس واسه چی کاشکی

من هم سه نفر از دوستانم رو به این مسابقه دعوت میکنم

١  مامانی ارمیا جون

٢ مامانی محمد طاها

٣مامان ملینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دانیال
9 تیر 92 14:06
چه جوابهای با مسماییی
*
9 تیر 92 21:43
مامانی باید 3 نفر و دعوت کنی
♥متین من♥
10 تیر 92 1:22
جوابهات عالی بودن مخصوص عقاب انتخاب کرده بودی کلا خوب بود
TLP
10 تیر 92 15:01
سلام دوست داری که تصاویر و نقاشی کوچولوت رو همه ببینن ؟ اگه می خوای یه سر به من بزن . http://www.tlp.niniweblog.com نقاش کوچولو
ستاره
11 تیر 92 11:05
همه جوابات عالی بود
مهناز
14 تیر 92 11:26
سلام الهي من قربونتون برم خيلي قشنگ بود


خواهش میکنم
مامانی محمد طاها
17 تیر 92 17:52
سلام مامان یاسین جون من شرمنده شدم نشد که تو نظر سنجی شرکت کنم خوب محدودیت دارم معذرت
وبلاگم رو هم رمز دار کردم به خاطر همین محدودیت



اشکال نداره طاها رو ببوس