یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

جواب نظرها

1392/4/7 23:40
نویسنده : ویدا
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم ممنونم از همتون که به وبلاگ یاسین میاین خوشحالم میکنید در جواب چندین نظر خصوصی که گفته بودند میخوان با من ارتباط تلفنی داشته باشند میخواستم بگم با کمال میل قبول میکنم من خودم با چندین مادر دیگه ارتباط تلفنی دارم اما هر چی گشتم ادرس وبلاگ هاتون اشتباه بود یا خراب بود  واسه همین جواب پیشنهادتون رو دور دادم  پس بنابر این حمل بر بی ادبی وگستاخی بنده نزارید ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه
9 تیر 92 8:26
ما هم میخوایم ارتباط تلفنی داشته باشیم
مامان دانیال
9 تیر 92 14:07
من هم میخوام باشما ارتباط تلفنی داشته باشم اگه ممکنه
خاله پارمیدا
9 تیر 92 22:45
ایه
11 تیر 92 11:02
منم شماره میخوام