یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

بلوز شلوار صورتی

1392/2/20 20:24
نویسنده : ویدا
987 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم یاسین میخوام از روزی بگم که وقتی که تو تو شکمم بودی و شوهر خواهر بنده یعنی عمو منصور رفت کیش واسه که تو یه دونه لباس صورتی و یه استخر بادی اورد اخه فکر کرده بودن تو دختری .  چند روز پیش کمدت رو که نگاه کردم یهو لباس صورتی رو دیدم  یاد اون روز افتادم و واسه اینکه داشت لباست کوچک میشد چند تا عکس با لباس دخترونت گرفتم که همیشه یادت بمونه که هر چی دارم فقط متعلق به تو هستش

عکس های یاسین در خونه جدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زندایی کیان
20 اردیبهشت 92 22:57
اولا مبارک خونه قشنگتون که امیدوارم روزایه خوبی توش داشته باشید.دوما ماشاا... به این شاه پسر که هم دخترش و هم پسرش تو دل برو و دوست داشتنیه.



مرسی زندایی مهربون


المیرا
21 اردیبهشت 92 11:34
ببوسش این ناناز رو
فهیمه
21 اردیبهشت 92 11:35
منزل نو مبارک چه لباس خوشکلی
مامان امیر حسین
21 اردیبهشت 92 12:13
عزیزم امیر خوبه بد نیست من امیرو بردم کاردرمانی یه ضرب فقط جیغ میزنه و ریسه میره نمی دونم چکار کنم . که ارومتر بشه . دیگه خسته شدم . باورکن..چند روز پیش تهران رفته بودم امیرو میبرم تهران دکتر دکتر گفت اسپاسمش زیاده و احتمال داره قلبش هم مشکل داشته باشه . دیگه با این حرف دکتره دارم دق میکنم.
محمد رضا
21 اردیبهشت 92 12:20
چه گل پسری تاج سری خاله جون همیشه همین جور شاد باش ستاره خوش اقبال
ترنم
21 اردیبهشت 92 14:26
الهی قربون گل پسر جگر طلا که با هر لباسی نازو ملوسه ببوس گل نازمو ،خونه جدیدتون مبارکتون باشه عزیزم چقدر عکساش دلنشینو زیباست ایشالله تو خونه جدید شاهد هر چی خوشی و سلامتیه باشید]][قلب
مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:15
اى مهر دل فروز، در آسمان علم وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم اى حجت خدا، ما را شفیع شو در روز واپسین، یا باقرالعلوم میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد
مامان راضیه
22 اردیبهشت 92 1:20
مبارک خونتون باشه عجب خونه با صفایی و چقدر گلای خوشگلی ویدا جون معلومه خیلی با سلیقه و با حوصله ای آفرین به دوست جون خودم و مهم تر از همه اینکه چقدر رنگ صورتی به یاسین میاد چقدر خوشگل شده ماشالا قربونش برم چقدرم خوش اخلاقه به نظر من لباسش و بپوشون بهش معلوم نیست که دخترونه است الانم که لباسا دختر پسر نداره
مامی هستی
22 اردیبهشت 92 13:45
چه پسر نازی انشاالله که دامادیش رو ببینی
نیاز
22 اردیبهشت 92 13:46
ببخشید لباس پسرتون هم اصلا دخترونه نیست ماشالل بهش میاد
ایدین
22 اردیبهشت 92 14:08
خونه قشنگی دارید همچنین پسر زیبا ]
مامان ایمان
24 اردیبهشت 92 19:11
عزیزم خونه جدید مبارککککککککککک چقدر هم با صفاستتتتتتتت ای خدا لباساشو چقدر هم بهش میاد خدا حفظش کنه یه عالمه بوس به اقا یاسین گل
مامان ارمیا
21 خرداد 92 12:42
وای چقد نازی تو .... خدا ببخشت واسه مامان و بابت خشکله.