یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

عید دیدنی

1392/1/2 18:55
نویسنده : ویدا
741 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام عزیزم سلام عیدت مبارک صد سال به این سالها انشاالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشی بهم قول بده سال راه رفتنت باشه اون قدر بدویی که خسته بشی سر سفره هفت سین از خدا  خواستم که فقط خدا بهم صبر و تحمل  بده تا بتونم کمکت کنم خوب بگذریم بعدسال تحویل به دست بوسی مامان جون بابا جون رفتیم وروز پنج شنبه به خونه مامان جون بعد از نهار خوردن وعیدی گرفتنها اومدیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

m...ܓܨܓܓܨ
3 فروردین 92 14:52
سلام خوب هستین؟؟؟وبلاگ زیبایی داری ...به منم سربزنی خوشحال میشم درصورت امکان منولینک کن ولوگوی منوبذاربه وبلاگت....یک دنیاسپاسگذارم...راستی بنرولوگوهم طراحی میکنم.منتظرتمااااااااا اینم کدلوگوی منه:
مامان راضیه
4 فروردین 92 13:12
وای عزیزم قربونت برم با اون خنده هات یاسین جونم که شما فرشته ها وقتی می خندید قند تو دل ما مامانا آب میشه لباس های خوشگلش و ببین مبارکت باشه خاله جون مامانی مبارک شمام باشه عزیزم ایشالا امسال عکسای یاسین جونم و در حال بدو بدو می ذاری مراقب خودتون باشید
ساجده
5 فروردین 92 12:38
عزیزم قربون خندههات عزیزم عیدت مبارک لباساشو جیگری
مامان ایمان
5 فروردین 92 23:08
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارککککککککککککککک به ماهم سر بزنید یا لینک شدن موافقید
مامان عبدالرحمن واویس
8 فروردین 92 7:29
ماشاالله به این گل پسر مامانی اسپندیادت نره خوشحال میشم به وب منم سربزنی من لینکتون میکنم دوست داشتین شماهم لینکم کنیدبعدبهم خبرشوبدین اینام واسه گل پسرم
نیرا
8 فروردین 92 21:06
عزیز دلم ، عید تو و مامان بابای مهربونت مبارک انشالله همیشه خندون باشی
مامان حسن
10 فروردین 92 23:19
خدااااااااااااااااااااااااا اونروز اومدم دیدم عکسارو کامنتم گذاشتم ولی همش ارور داد..آخرشم انگار کامنتم نرسیده بهت درسته؟ یاسین جان مثل یه تیکه ماه هست به خدا
طنین
12 فروردین 92 12:38
با آرزوی سلامتی برای شما و یاسین گل. از طریق باغ فدک با اینجا آشنا شدم. خدا همیشه پسرتون رو براتون حفظ کنه.
مامان
7 اردیبهشت 92 18:40
میدونی تفاوت فرزندت با بقیه مردم چیه ؟؟؟
-اینه که پسرت هیچ موقع کسی رو ناراحت نمیکنه
-دروغ نمیگه و همیشه حقیقت رو میگه
-قلبش اینقدر پاک و مهربونه که هیچ آدم سالمی هم این طور نیست
و هزار ها هزار مزیت خوب دیگه
ما هم نمونه بزرگش رو توی همسایه ها داریم که به خوبی توی تموم فامیل مشهوره و همه بهش افتخار میکنند


ممنونم منم به گل پسرم افتخار میکنم

مامان ماهان
8 مهر 92 22:44
لام عزيزم عاشق اين عكسات شدم بخدا بخدا نميدونم چي شد بدون هيچ گونه بغضي يا حتي زمينه اي براي ناراحتي اشكام داره پايين مياد ياسين جان جيگر خاله كاش همه مثل تو انقدر معصوم باشن به جان ماهي كه با هزار رنج ومصيبت زايمان كردم وبه دنيا اوردمش از ته دل همه وقت* وقت وبيوقت براي پيشرفت در رشدت دعا ميكنم بخدا اشكام امون نميده ولش كن خاله بگو ببينم مامي گلت كجاست خاله ليلا منتظرشه بهش بگو فدات بشم ياسين