یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تقديم به فرشته ارديبهشتي

1392/2/2 7:34
نویسنده : ویدا
601 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،،

محصل

 از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم

                                    

                                                        

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 8:59
تولدت مبارک یاسین جان
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 9:00
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
باباي نازنين زهرا
2 اردیبهشت 92 18:13
سلام ياسين عزيزم تولد مبارك عموجون نمي دونم چرا بغضم گرفته ولي مي دونم مظلوم ترين فرشته هاي زميني ، همه بچه هايي هستند كه به دست سرنوشت بايد ... تولد مبارك عمويييييي
حکایت
3 اردیبهشت 92 1:13
سلام تولد یاسین عزیزم مبارک الهی همیشه سالم باشه
آدرس شمارو از وبلاگ http://azizemanhasanam.blogfa.com/که واقعا انسان با شخصیتیه برداشتم .من زیاد نمیشناسمش اما به خاطر پست جدیدی که گذاشته واقعا ناراحت شدم اشکم در اومد.مگه حسن چی شده؟من براش دعا میکنم


سلام دقیقا
مامانی درسا
3 اردیبهشت 92 3:24
عزیزم تولدت مبارک انشاالله دستان مهربان خداوند همیشه نگه دارت باشه


ممنونم انشالله
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
3 اردیبهشت 92 13:48
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان سونیا
3 اردیبهشت 92 17:46
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 92 21:19
سلام مامانی تولد یاسین جون مبارک باشه عزیزم...
ادیب خالدیان
4 اردیبهشت 92 15:07
سلام تولدت مبارک یاسین جان
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:16
تولدت مبارک گل نازم
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:16
یه آپ خوشمزه دارم
سام ومامان کیوانه
6 اردیبهشت 92 1:24
با صد تا دریا پر عشق واشتیاق وپولک /با صد تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک /یه قلب عاشق با یه حس بی قرار وکوچک /فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک /الهی صد ساله شی /نه صد وبیست ساله شی /نه صد وبیست سال کمه /همیشه زنده باشی .
سام ومامان کیوانه
6 اردیبهشت 92 1:29
سلام عزیزم تولدت فرشته کوچولوت هزاران بار مبارک باشه .انشالله همیشه شاد باشه ونامی ونامدار زیر سایه پدر ومادر مهربونش به زندگی لبخند بزنه. عزیزم دلنوشته های مربوط به تولد یاسین جون خیلی قشنگ بودن .انشالله به تمام آرزوهات برسی ودامادی گل پسرتو ببینی . تاخیرمو به بزرگی خودتو وبه مهربونی قلب فرشته کوچولوت ببخش .فدات یاسینمو حسابی ببوووووووووووس ..


مرسی خاله جونم
مامان فهیمه
7 اردیبهشت 92 15:18
یاسین جان تولدت مبارک خاله جون,بهت تبریک میگم که مامان بابای خوب و مهربونت اینقد دوستت دارن و مواظبتن
به قول دخترم hapy boo bi bi boo


مرسی خاله جون
دخملی شکلک
7 اردیبهشت 92 16:30
الهی که عاقبت بخیر باشه وهمیشه مایه آرامش تون..............
تولدت مبارک فرزند مبارک آسمانی

به داشتن چنین پدرو مادر افتخار کن


مرسی ممنونم
محیا.مامان دینا
7 اردیبهشت 92 18:22
یاسین عزیز تولدت مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
8 اردیبهشت 92 6:32
سلام یاسین جون تولدت مبارک عزیزم انشاالله تولد1200000000000000000000سالگیت


مرسی لطف دارید
ایلیا و خاله ریحانه
9 اردیبهشت 92 5:02
تولدت مبارک یاسین جون
مامان یاسین من با اجازتون عکس یاسین ُ کپی کردم چون عاشق جهره معصومش شدم خیلی دوست داشتنی خدا براتون حفظش کنه


ممنونم خاله جون باعث افتخاره
مامان ایمان
15 اردیبهشت 92 7:36
سلام عزیزخاله تولدت مبارکککککککککک انشاالله که 120000000 ساله شی فدات شممممم
الهام
15 اردیبهشت 92 9:29
تولدت مبارککککککککککککککک
باران
15 اردیبهشت 92 9:29
مبارک مبارکککککککککککک تولدت مبارکککککککککککککککک
انسیه
16 اردیبهشت 92 8:48
مبارک باشه گل همیشه بهار
انسیه
16 اردیبهشت 92 8:49
تولدت مبارککککککککککککک بیا شمعها رو فوت کن
فهیمه
16 اردیبهشت 92 12:43
تولد یاسین مبارککککککککک اگه امکان داره عکس خودتون هم بزارید
ایه
17 اردیبهشت 92 10:21
شما اسوه مادر صبور هستین از راه دور دستت.ن رو بوسه باران میکنم