یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

یاسین مامان

1393/8/16 18:42
نویسنده : ویدا
2,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم به همه دوستای مجازی گلم ایشالا حال همگی خوب باشه همچنین گل دخترا و گل پسراتون همشون رو دوس دارممم از راه دور میبوسمشون

بعد از کلی وقت اومدم خدا رو شکر یاسین دیگه کاملا راه میره اما با کفش طبی یه قدم هم بر نمیداره اخه سنگینه منم دیگه کفشش رو کنار گذاشتم منم به همین راه رفتن راضیم اخه خیلی وقت ارزوی راه رفتنش داشتم

یاسین از لحاظ گفتار خیلی ضعیفه بیش از حد ضعیفه اصلا همکاری نمیکنه همش فکر بازی کردنه هر چی بهش حرف میزنم تو دنیای خودشه مهد کودک هم اروم و قرار نداشت واسه همین نتونست بمونه پس پروژه مهد هم منحل شد

یاسین هر چه بزرگتر میشه بیشتر وابستگی به من و محمد پیدا میکنه واسه ایندش نگرانم روزی صد بار منو بوس میکنه فقط تو بغلم خوابش میبره

یه مدتی هست تو دنیای مجازی واتس اپ و وایبر دوستای جدیدی ار همه جای ایران پیدا کردم خیلی راهنمای خوبی هستن از همشون ممنونم

اگه کمتر به وبلاگها میام از همه عذر میخوام  ایشالا جبران میکنم

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان محمدحسین
17 آبان 93 12:32
عزیزم... قربون اون قدمات... خاله حرص نخور... داداش من هم از لحاظ گفتاری و هم از لحاظ حرکتی عقب بود.. مطمئن باش روز به روز پیشرفتشون بهتر میشه....
بابای نازنین زهرا
18 آبان 93 17:21
چه ژستی هم گرفته فسغلی زنده باشی
مامان وبابا
18 آبان 93 20:48
سلام عززززززززززززززززززیزم پسرخوب و مهربون دلم برات تنگ شده بود ماشالله بزرگ شدی/مردی شدی برای خودت خداروشکر که میتونی راه بری مامانی مطمین باش یاسین پیشرفت میکنه شاید کند باشه ولی قطعا روز به روز پیشرفت میکنه درپناه خدا باشی یاسین ومامان یاسین عزیز بوس
مامان بهی
22 آبان 93 9:30
خدا نگهش داره واستون ماشاالله
مامان ماهان
19 آذر 93 20:24
الهی قربونت برم جیگر خاله فدات شم ماشالله که هرروز بهتر میشی من که خیلی وقته ندیدمت اما ماشالا الان که میبینم پیشرفتات خیلی خوب بوده ماشالا چقدم ناز شدی عزیز دلم خدا حفظت کنه فدات شم بوووووووووووس
مهشیدمامان امیرحسین
9 دی 93 22:08
یادم رفت قبلی رو خصوصیش کنم
ابجی رونیا کوچولو
3 اسفند 93 16:54
سلام وای خدا جون چه قدر یاسین جون خوشگله مامان ویدا خدا براتون نگهش داره خیلیم لباس هاش خوشگله مامان ویدا جون اگه میشه به وبلاگ ما هم سر بزنین راستش چون من بچه ام هیچکی برام نظر نمیزاره حداقل شما نظر بزارین و دلم رو شاد کنین
فهیمه
2 اردیبهشت 94 10:44
سلام عزیزم چه گل پسری زنده باشه ماشالا
مامان الما
2 اردیبهشت 94 10:45
چه اقایی شده یاسن خاله میبوسمت از راه دور خانمی ویدا جون مگه قرار نبود بیای پیشمون