یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

یاسینم

1393/6/11 20:43
نویسنده : ویدا
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم سلام به شاهزاده دنیای من یاسین نفس

پسر گلم نگو مامان بی معرفتی دارم بخدا وقتش نمیکنم شیطونی حسابی  بهونه گیر شدی پیشرفت انچنانی نکردی اما راه رفتنت عالی شده اما پاهات خیلی باز باز میزاری اما بازم شکر خدا خیلی عکس دارم ام سیستم خرابه همشو میزارم پسرم حسابی بزرگ شده خیلی زیااد

فقط میگم یاسینم یه دنیا دوست دارم

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان وبابا
15 شهریور 93 21:42
به به مامان یاسین غیبتتون طولانی شده بود خداروشکرکه راه رفتن یاسین بهتر شده خوشحال شدم از طرف من ببوسید این گل پسرو منتظرعکساش هستم
بابای نازنین زهرا
20 شهریور 93 13:21
سلام . دقیقا سر همه شلوغه . باورتون می شه این وروجک ما هم چنان ما رو درگیر داره که وقت نکردم خیلی وقته به شما سر بزنم . خواهید بخشید راستی به خاطر راه رفتن یاسین وروجک بهتون تبریک می گم . خوشحالم از اینکه بچه هایی که باعث برداشتن مرزهای فیزیکی شدن دارن همه شون راه می افتن . امیدوارم که نسلی موفق و سرشار از امید به آینده و نمونه باشن
مامان نازنین زهرا
22 شهریور 93 22:03
مامان گل یاسین از گل بهتر سلام خوشحالم که گل پسرت راه میره و شیطون شده...باقی مشکلات هم حل میشه توکل بخدا...خدا از همه همه مشکلات ما بزرگتره... یاسین رو ببوس مراقب خودتم باش
مامان ﻣﺼﻄﻔﻲ
28 شهریور 93 0:19
سلام مامان ياسين جون،خيلي تبريك ميگم بابت راه رفتن ياسين.آرزومه يه روز مصطفاي منم راه بيافته.ياسين خوشگلو ﺑﺒﻮﺱ
مامی ارمیا
30 شهریور 93 11:47
بیصبرانه منتظر دیدن عکسای این گل پسر ناز هستیم
مامان ﻣﺼﻄﻔﻲ
5 مهر 93 1:54
ياسين نفس،دوستت داريم هزار ﺗﺎ
مامان نازنین زهرا
11 آبان 93 21:30
سلام عزیز.خوشحالم که یاسین جون راه میره.انشاءالله شاهد پیشرفتهای بیشترش باشی. هیشه بیادتون هستم