یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

روز مرد

1393/2/22 12:54
نویسنده : ویدا
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز بزرگ مرد حضرت علی رو به همه مردای ایران زمین همچنین تنها مرد زندگیم تبریک میگم تنها  حامی زندگیم تنها کس که واقعا میفهمه ناراحتم درکم میکنه

 

تنها کسی که وقتی فهمید یاسین مشکل داره خندید و گفت امانت خدا هستش

تنها کسی که یاسین رو با هزار تا بچه سالم دیگه عوض نمیکنه

تنها کسی که همه تو خونواده خودم واقا همیشه مورد تعریف تمجید بوده

تنها کسی که واقعا من بهش اعتماد دارم

محمد واقعا مرد خوش اخلاقی هستش و من بهش افتخار میکنم  و از خدا میخوام که هیچ وقت غم به دلش راه پیدا نکنه

و از اینجا بهش میگم محمد تنها سایه سر من روزت مبارک باشه

ودر اخر واسه همه در گذشته ها مخصوصا بابا بهرام خودم صلوات بابای خوبم روزت مبارک باشه حتما صدامو شنیدیمحبت

پسندها (11)

نظرات (0)