یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

احوالات یاسین من

1393/2/21 16:50
نویسنده : ویدا
2,361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم از این که این که دیر اومدم تو وبلاگت که تولدت رو تبریک بگم  ببخشید چه کنم که خیلی درگیرم

میدونم یه روزی میای تو وبلاگت این خاطرات رو میخونی

باز هم نمیدونم شاید یه روز بهم خرده بگیری که واسه چی مجلس تولد آنچنانی نگرفتم .تولد گرفتیم کادو هم

گرفتی اتلیه هم رفتی ،  اما تولد باشکوه رو نه چون حال احوال درستی نداشتم چون اصلا دل و دماغ نداشتم چون هنوز راه نمیری گفتار درستی نداری

یه جورایی همانند یه بچه سه ساله نیستی اما من به اندازه تمامی ستارههایآسمون دوست دارم  قول دادم همین که راه بری جشن بزرگی رو واست بگیرم انشاالله

 

یاسینم به اندازه دو سه متری راه میره اما خیلی خیلی پاهاش رو باز میزاره و میترسه

شبها باید سرش رو دستم بزاره تا بخوابه نگرانیم اینه که چه جوری تخت رو جدا کنم

وابستگیش خیلی زیاد شده مهربونیش هم بیشتر شده

خیلی خیلی شیطنت داری بهداشت که بردمت وزنت تازه نه کیلو هفتصد گرم هست واسه شیطنت زیاد وزن اضافه نمکنی

یکی از در گیریهای دیگه من اواخر فروردین

 عروسی خاله ندا بود خاله ندا یکی از ادمای خاصه که واقعا یاسین رو دوست داره اگه دوکیلومتری ندا رو ببینه واسش پرواز میکنه  واسش ارزوی خوشبختی میکنم

 

پسندها (6)

نظرات (20)

مامان محمدحسین
21 اردیبهشت 93 17:21
عزیز دلم... منتظر عکسای آتلیه یاسین جان هستیم...خاله غصه نخور به زودی همه خونه رو برات متر میکنه..... وزنشون هم به خاطر حرکت زیادشون اضافه نمیشه ... داداش منم همینطوره...تازه باید خوشحال باشی که مانکن هستن
مامان شمیم
21 اردیبهشت 93 21:00
مامان یاسین من از خوندن مطلبتون ناراحت شدم. باور کنید یاسین جان تمام تلاششو می کنه تا بتونه شما رو شاد کنه پس به تلاشش راضی باشین و نگین از راه نیفتادنش ناراحت هستین. یک روز دنیا را با همین پاها زیر قدمهاش می ذاره و شما به ناراحتی های امروزتون می خندین.
مامان زهرا خانم
21 اردیبهشت 93 22:35
سلام مامان عزیز یاسین عزیز چقدر غصه میخوری؟! عزیزم با تمام وجوم درکت میکنم ولی غصه بیشتر شما به یاسین منتقل میشه.من وقتی برای زهرا غصه میخورم میگم وقتی بزرگ شد یا اصلا اون دنیا که همه به کمالات حقیقی وشایسته شون دست پیدا میکنن و اون وقت زهرا ازم بپرسه مامان چرا از خلقت من با هر کیفیتی که بود غصه دار بودی ؟چرا از بودن با من وداشتن من از ته ته دلت شاد نبودی ؟من چه جوابی دارم بگم؟ بگم چون تورا با فلانی مقایسه میکردم وتو در ضمیر ناخوداگاهم رتبه کمتری کسب کردی؟ بگم چون تورا ناقص میدیدم پس غصه میخوردم؟ چی بگم؟ پس غصه نخور به حقیقت یاسین فکر کن به اینکه هرچی هست عشقته مال تو وباباشه. تمام دنیای تو همینه با 46 کروموزوم نه با 47 کروموزوم. خواهش میکنم غصه نخور شاد باش وشادی بخش تمام لحظات یاسین باش حتی زمانی که با یاسین نیستی.
صنم
22 اردیبهشت 93 12:52
چه ظرافتی داره البالو خاله جون میخورمت
صنم
22 اردیبهشت 93 12:53
عروس خاله ندا مبارک باشه کو شیرینی
مامان حسن
23 اردیبهشت 93 0:15
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ نازیییییییییییییییییییییی راه میره؟؟مبارکه مبارکه مبارکه.. خیلی خیلی خوشحالم برات یاسین جان..عزیزمممممممم انگار هیمن دیروز بود مامانیت میگفت:کی را می افتی یاسینم؟ آخیییییییییی خیلی خوشحالم...خیلی سختترین قدم همون قدم اوله..دیگه بقیش آسونه آسونه مامانش..نگران نباشو راحت راحت باش..
مامان حسن
23 اردیبهشت 93 0:19
عروسی خاله ندا هم مبارک
مامان امیرحسین
24 اردیبهشت 93 1:44
ای جانم پسرا بیشترشون مامانی ان حالا یاسین که اینقدرهم عاطفیه پس وابستگیش هم بیشتره صبر داشته باش مامانی یاسین اینقدربرات بدو بدو کنه .......... روزمرد به یاسین عزیزم مردکوچیک مهربون تبریک میگم
نگین
27 اردیبهشت 93 13:22
عزیزم ایشالا خدا هر دوتون رو واسه هم نگه داره عروسی خاله ندا مبارک ایشالا به زودی زود پست راه رفتن یاسین رو بزاری روز یاسین کوچولو و باباش هم مبارک
مامان نرگس
29 اردیبهشت 93 8:51
سلاااااااااااااااام مرسی که به وبلاگم اومدید و تولد دخترم رو تبریک گفتید خب دیگه امسال بی سروصدا تولد گرفتیم آخه قراره برگردیم شهرمون خیلی گرفتاریم راستی خیلی خوشحالم که یاسین راه افتاده نرگس هم همین طوره و با کفشهاش هم اصلا راه نمی ره فردا قراره ببریمش پیش متخصص یاسین رو از طرف من ببوسید منتظر خبرهای خوب از یاسین هستم
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 14:13
ممنون عزیزم .. عکس های تولد زهرا رو بروز کردم و منتظرم تا بیاین
مامان آزاده
1 خرداد 93 17:26
انشاالله که به زودی راه میفته عزیزم.عروسی هم مبارک باشه انشاالله به شادی و خوشی.تولدت مبارررررک گل پسریبا اجازه لینکتون کردم
بابا و مامانی
6 خرداد 93 13:29
یاسین عزیزم انشاء الله که 120ساله بشی ، عسل خاله دوست دارم تولدت مباررررررررررک
سحر
8 خرداد 93 12:19
سلام مامان یاسین کجایین کم پیدایین دلمون واسه یاسین جون تنگیده
مامان نازنین زهرا
10 خرداد 93 19:34
سلام به یاسین عزیزم و مامان گلش خوشحالم که یاسینم راه میره حتی چند قدم گلم!نا امید فقط و فقط شیطونه و بس... اعیاد شعبانیه مبارک فتوکل علی الله فهو حسبه
شقایق
19 خرداد 93 8:51
عزیزممممم تولدت هزاران هزار بار مبارک ایشالا همیشه در کنار مامان و بابا شاد باشید و سلامت عروسی خاله ندا مبارک ایشالا خوشبخت ترین باشن
راضیه کرمی نیا
29 خرداد 93 13:46
سلام عزیزم ببخشید یکم دیر میام سر می زنم کیان فسقلی وقت نمی ذاره برام که ویدا جونم خدا رو شکر که یاسین راه افتاد نگران نباش خیلی زود قدم های محکم تر ی بر میداره غصه نخور فرشته ها که غصه نمی خورن عکسای آتلیه یاسین و بذار برامون قربونش برم و ببینیم به خاله ندام از طرف ما تبریک بگو عزیزم می بوسمت
لبخند زندگی
14 تیر 93 14:05
خوشحال میشم سربزنی اهنگتون خیلی زیباست
i4050
18 مرداد 93 11:08
سلام خوشحال میشم یه سر به منم بزنی.وسایل مخصوص واسه یاسین کوچلوتون هم هست
ترسا
15 شهریور 93 17:54
............... ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ............ من آپم! منتظرم...........................٭ §٭ ............... ٭ §٭ .......................................................٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ...............................................٭ ٭ خوشحالم میکنی بیای...