یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

گل یاس

1393/2/6 21:56
نویسنده : ویدا
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

سوم اردیبهشت   یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد ، تولد همدم تنهایی هام

گل یاس من !

وجود تو تنها هدیه ی گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه ی من به تو نازنین قلب عاشقیست که فقط برای تو میتپد...
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم!

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت
 تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد .

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست
و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !

پسندها (4)

نظرات (24)

مامان زهرا خانم
2 اردیبهشت 93 22:25
الهی تولد گل پسرت مبارک باشه. الهی افتخار آفرین روزهای زیبای زندگیت بشه.
مامان شمیم
3 اردیبهشت 93 7:46
با یه دنیا آرزوی خوب برای یاسین و مادر و پدرش. تولد عزیز دلم مبارک. تا حالا عکسی از نزدیک ازش ندیده بودم من عاشق این رنگ چشمام. الهی شادی آفرین قلبت در تمام زندگیت باشه با پیشرفتهاش و صعود به قله ی آرزوهات.
مریم
3 اردیبهشت 93 12:27
تولدت مبارک یاسین جون
مامان محمدحسین
3 اردیبهشت 93 16:23
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .
مامان محمدحسین
3 اردیبهشت 93 16:24
خوشحالم که شما هم مثل پسر من اردی بهشتی هستی... آخه من عاشق اردی بهشتی ها هستم... مخصوصا شیراز با اون اردی بهشت نازش.....
مامان اميرحسين
4 اردیبهشت 93 13:06
تولدمبارك عزيزم
ترنم
4 اردیبهشت 93 20:46
یاسینم بهترین فرشته خدا در زمین تولدت هزاران بار مبارک ایشالله در زیر سایه پدر و مادت همیشه سلامت باشی گلم
باباي نازنين زهرا
6 اردیبهشت 93 11:53
از طرف خودم ، مامان نازنين زهرا و خود نازنين زهرا ، تولد آقا ياسين رو به خودش و مامان و باباش تبريك مي گم ... شاد باشيد و برقرار
مامی ارمیا
6 اردیبهشت 93 12:28
بهترینها رو واست آرزو میکنم عزیزم....
مینا
7 اردیبهشت 93 13:09
بهترینها رو واستون از خدا میخوام
مامان مهیا
8 اردیبهشت 93 11:11
چه چشماهایی داره یاسین خاله زنده باشه
مامان ثنا
14 اردیبهشت 93 12:37
سلام خاله جان تولدت مبار ک بهترینهارو واست ارزو دارم مهربانم
مامان ﻣﺼﻄﻔﻲ
15 اردیبهشت 93 1:20
فرشته كوچولوي خوشگل تولدت مبارك،ايشالا جمعتون هميشه جمع باشه و دلهاتون شاد و ﺧﺮﻡ
مامی ایلار
15 اردیبهشت 93 9:36
ایشالا همیشه همین جوری شاد باشی
مامان حسن
16 اردیبهشت 93 0:40
تمام دارایی من....چه تعبیر زیبایی.. پشت این جمله ی من یه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااه عمیق بود مامان یاسین عزیز
مامان حسن
16 اردیبهشت 93 0:42
همش با خودم تکرار میکنم..تمام دارایی من..قلبیست که برای تو میتپد... خیلی زیبا بود.. شاد باشی دوست عزیزم..
مامان حسن
16 اردیبهشت 93 0:44
تولدشم مبارک... خداییش چقدر زود بچه ها یه سال بزرگ میشن..انگار همین دیروز بود تولدش..پارسالو میگم.......... ایشالله صدوبیست سالگی اش..ایشالله روزها خوب و آینده ای خوب..ایشالله یه دنیا لبخند نصیبش از ندگی باشه...یه دنیا قدردانی یه دنیا پیشرفت..الهی آمین
اقا زاده
16 اردیبهشت 93 1:59
سلام ممنونم که تولد پسرمو تبریک گفتید
مامان بهراد
17 اردیبهشت 93 13:17
دیر رسیدم اما تولد نازنین پسرتان را تبریک میگم...زنده ،پویا و پاینده باشید و همه روزهایتان سرشار از شادی،توانایی و مهربانی...در سایه پروردگار متعال
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 93 18:36
ممنون که بهما سر زدین ای جانم چه قدر چشمات معصوم یاسین عزیزم
بهاره مامان الینا
18 اردیبهشت 93 9:28
تولدت گل پسری مبــــــــــــــــــــــــــارک هــــــــــــــــــــــزارتا بوس
شقایق
19 خرداد 93 8:55
جونممممم چه پسر نازی خدا حفظش کنه
سمانه
20 خرداد 93 17:21
درورود برتو خواهر عزیز که با این صبر وبزرگواری کودک عزیزت رو با جان ودل بزرگ یمکنی وهنوز هم شکرگوی خدا هستی .شما الگو ماهستین
مامان ماهان
29 خرداد 93 0:45
خاله فدات بشه عزیزممممممممممممممممم بخدا روز نیس یادت نباشم یاسین فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت میبوسمت فرشته ناز