یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تقدیم به فرشته اردیبهشتی

1393/2/2 18:47
نویسنده : ویدا
985 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،،

محصل

 از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم

                                    

                                                        

 

                     

پسندها (1)

نظرات (11)

نگین مامان رادین
3 اردیبهشت 93 21:01
تولدت مبارک گل پسر ناز نازی ایشاالله ۱۲۰ ساله بشی و همیشه سایه بابا و مامان بالا سرت باشه و ایام خوشی رو با هم سپری کنید.
مامان نرگس
4 اردیبهشت 93 14:39
سلام تولد یاسین گل و عزیز و دوست داشتنی مبارک الهی زیر سایه پدر و مادر 100 ساله شی
مامی ارمیا
6 اردیبهشت 93 12:27
کوچولوی ناز و زیباترین فرشته خدا تولدت مبارک خاله جون .... انشالله 120 ساله بشی و سایه مامان و بابای مهربون و فداکارت همیشه رو سرت باشه
مینا
7 اردیبهشت 93 13:06
فرشته اردیبهشتی مبارک باشه تولدت خاله جون هزار ساله بشی زیر سایه مامان پر احساست
مامان مهیا
8 اردیبهشت 93 11:08
فرشته زمینی تولدت مبارک هزار ساله بشی خاله جون
ضحی
13 اردیبهشت 93 11:26
فرشته ادیبهشتی تولدتتتتت مبارکا باشه
سرونازشیراز
13 اردیبهشت 93 21:32
تا به کی از دوریت احساس تنهایی کنم تـــــــــــو نمی آیی که من از تو پذیرایی کنم نــه پیـــام و نــــه کلام و نفرستـــی نــــامه یی چند بـــــــــا هجران تــــــــو صبر و شکیبایــــی کنم ...... ahmad بیییییییییییی نهایت ممنونتم......
سرونازشیراز
13 اردیبهشت 93 21:33
مامی ایلار
15 اردیبهشت 93 9:37
سلام چه صفت خوشکلی فرشته اردیبهشتی تولدت مبارک
غریبه
16 اردیبهشت 93 21:40
[گلواسه فرشته اردیبهشتی
مامان یاسی
5 خرداد 93 20:38
سلااااااااااااام عزیزم با کمی تاخیر تولد گل نازت مبارک خدا برات صد سالش کنه گلم دوستون دارم بووووووس