یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

مادر

1393/1/30 22:03
نویسنده : ویدا
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ! تو را با "میم" محبتت می‌شناسم و می‌روم تا "ر"ی رستگاری‌ات را در گوش تک‌تک قاصدک‌ها زمزمه کنم... آغوش گرمت را به خاطر آرامش دریایی‌اش دوست می‌دارم و ساحل بیکران دستانت را در نگاهم جمع می‌کنم و مرغ دل را در آسمان آبی نگاهت پرواز می‌دهم... تا نفس‌هایت همچون آفتاب سحرگاهی، نوازشگر روحم باشد.. . و لبخند دلنشینت بر کویر دلم باریدن گیرد که سخت تشنه‌ام و درد مرا جز این، چه چیز التیام بخشد؟ مادرم ! تورادوست دارم به خاطر اینکه شانه هایت آنقدر قوی هست تا بارتمام دنیا را به دوش بکشی و همچنین شانه هایت آنقدر نرم هست که به بقیه آرامش بدهی. مادرم ! دوستت دارم به خاطر اینکه جایی که همه از رفتن ناامید شدن تو تسلیم نشدی و پیش رفتی . مادرم ! دوستت دارم به خاطر اشک هایی که ریختی و ما هرگز ندیدیم . مادرم ! زیبایی تو در چشمان توست چشمهای تو دریچه روح توست و قلب تو جایی ست که عشق به دیگران درآن قرار دارد مادرم ! دستان پرمهرت تا مرز پرستیدن می‏کِشاندم و قدومت بوسه‌گاه من است... همواره نسیم، عطر تنت را برایم به ارمغان می‌آورد تا از یاد نبرم که بهترین رایحه بهاری را نزد خود دارم... تا تلنگری باشد برای قدرناشناسی‌هایم.. . و تا بفهماندم که هیچکس جز تو حق مادری را اینگونه تمام و کمال ادا نکرده ‌است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدحسین
30 فروردین 93 22:48
روزتون مبارک عزیزم...
مریم
31 فروردین 93 12:11
روزت مبارک عزیزم
مامی ارمیا
1 اردیبهشت 93 11:34
روزت مبارک مامان مهربون ....
مامان امیرحسین
1 اردیبهشت 93 14:12
روزت مبارک مامان مهربون با ارزوی صدساله شدن روزهای مادربودنت تولدت یاسین عزیزم هم مبارک براش بهترین ها رو ارزو میکنم از طرف من ببوسش
زهرا و زکریا
2 اردیبهشت 93 10:01
شناسنامه رو بی خیال ! محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …
مینا
7 اردیبهشت 93 13:08
من واقعا جایگاه پای شما رو بوسه باران میکنم تو اسوه یک مادر پر احساس واقعی هستی به زبون خودمونی میگم بانوب بزرگوار روزت مبارک باد
مامی ایلار
15 اردیبهشت 93 9:38
روزتون مبارک باشه