یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یاسین امانت الهی خاطرات یک کودک سندرم داون

تشكر ويژه

1392/11/11 19:19
نویسنده : ویدا
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب وگلم ايشالا كه حال همگيتون خوب باشه

بعد از كلي وقت اومدم يه مدتيه كه اصلا حوصله نت رو ندارم و البته و صد البته كه خيلي درگير كلاس ياسين هستم و اين روزها سرما خوردگي مدت دار داشت 

و الان به لطف خدا بهتر شده و قبل از سرما خوردگي دو سه قدمي راه ميرفت اما بعد از سرما خوردگي متوقف شد و برگشت سر پله اول يعني همون چهار دست وپا  رفتن

اما بازم نا اميد نيستم راضيم به رضاي خدا 

بايد از همه دوستاي خوب و مهربونم تشكر ويژه داشته باشم كه از حال و احوال ما با خبر شدند ايشالا باز هم ميام حضور كمرنگم رو پر رنگ ميكنم 

همه دوستاي خوبم برامون دعا كنيد كه يه خورده روحياتم عوض بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا و زکریا
11 بهمن 92 20:03
سلااااااااااااااااااام مهربونم به امیدت و تلاشت آفرین می گم اینو بدون که سندرمی ها قلب هایی دارن که از قلب همه دنیا مهربون تره برات دعا می کنم که حاجت روا بشی و صورت ماه پسرت رو بجای من ببوس
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
11 بهمن 92 20:04
خداروشکر که پسملی بهتر شده انشاالله زود تر خوب بشه گلم به ماهم سربزنید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشیم
مامی ارمیا
12 بهمن 92 11:47
الهی قربونت برم . خوشحال شدم دیدم پست جدید گذاشتی . مثه همیشه صبور باش و پر امید . یاسین نازو ببوسش
مامان زهرا خانم
12 بهمن 92 23:39
سلام خدا را شکر یاسین گلی حالش خوب شده ولی دیگه اینقدر فرصت بگذارید که یه پست کوچولو برای ما بذارید وما را از احوال آقا زاده مطلع کنید. ضمنا عکسهای جدیدی از یاسین جون هم برامون بگذارید
مامان ماهان
14 بهمن 92 0:47
به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم سبز باشی عزیزترین
یاسمن
14 بهمن 92 12:52
سلااااااااااام عزیزم خوبی؟یاسین جون خوبه؟ایشالا که روز به روز روحیت بهتر و بهتر بشه یادت نره یه فرشته ناز داری که خیلی بهت احتیاج داره بووووووووووووس واسه بهترین مادر دنیا
مامان شمیم
14 بهمن 92 16:03
سلام. مامانی مواظب گل پسرمون باش این روزها خیلی هوا آدمو گول می زنه. تنها جایی هم که می تونیم ازت خبر بگیریم همین جاست پس خواهشا بیشتر بهمون سربزن
متین من
17 بهمن 92 17:25
خصوصی
فرناز مادر آتیلا
18 بهمن 92 12:32
سلام عزیزم ...خوبید ؟یاسین عزیزمون هم انشالله حالش خوب و خوب بشه ....ببوس پسر خوشگلمون وووووووووو
بابای علی
19 بهمن 92 16:19
با سلام. از اینکه باز خبری از یاسین جون کسب کردیم خوشحالیم. در ضمن اولویت با سلامتی جسمی فرزندانمان هست و توانایی‌اش در وحله ی دوم. همینکه سرما خوردگی را شکر خدا پشت سر گذاشتین خودش یک موفقیت است. در مورد راه رفتن هم که خوب یاسین جون نشون دادند که میتونند از عهده ی این کار برآیند پس بهتره یه فرصت استراحت برای ایشون که تازه بهبودی یافته اند و برای خودتان هم بدهید تا بعد.انشاا...
مامان نازنین زهرا
12 اسفند 92 1:28
مامان گل یاسین عزیزم سلامشاید باورت نشه ولی من زودتر از اینا منتظرت بودم.آخه وقتی هنوز نازنین زهرای من تو دلم بود من با وبلاگت آشنا شدم و همون موقع براتهم کامنت گذاشتم شاید ثبت نشده باشه.از اون موقع تا الان که دخملم دو ماهشه من بارها بهتون سر زدم و دوبار کامنت گذاشتم.بهر حال از این آشنایی خوشحالم.یاسین جون رو از طرف من و فاطمه و نازنین زهرا ببوس.لینکتون میکنم
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:21
قربونت برم الهی تو رو خدا کمی زود به زود بیا یاسین جیگرو ببوس فداش بشم خوشحالم پیشرفت کردی قهرمان
آبجی ابوالفضل
16 اسفند 92 20:07
عزیز دلم...خودم خواهرت میشم..اتفاقا من تو شیراز درس خوندم و خوابگاه ارم 4 سال بودم...مطمئن باش گل پسرت به زودی انقدر راه میره که همه توانت رو میگیره همه جا سرک میکشه و بازیگوشی میکنه...تموم کلمات و جملات رو بخ خوبی بیان میکنه...فقط کمی زمان میبره عزیز دلم....خوشحال میشم بازم پیشمون بیاین....
مامان ملیکا
19 اسفند 92 22:05
سلام امیدوارم روزی تو وبت خبر شیطنتهای گل پسرت را بنویسی که از دست شیطونیهاش خسته شدی روی ماهش راببوس